Cumu cupartu i pomi bianchi di mela à l'inguernu?

A l'annu dopu era quellu di sfracicà e rame, avete bisognu à sapè cumu ripiglià i ghjuculani di a castagna di u manufattu pà l'inguernu. In l'invernu sò prestu assai attrattivi per i picculi rotanti. À i medii di salvezza ùn sò micca recorrimenti solu per sti razoni. Anu ancu devenu esse prutettutu da i venti forti.

Cumu cupartu i pianti ghjucatini pà l'inguernu?

Cumu ricumandazioni cumu cundutà e piantini ghjovani per l'inguernu, assai. Ancu di escolallu, hè impurtante di sapè una cosa, u metudu universale ùn esiste micca. Questu hè dovutu à u fattu chì i jardinu sò in clime differenti, e cundizioni climatichi ùn sò micca ripetuti annu. L'unicu ciò chì pudete fà hè vede u giardinu, a preghiera.

A preparazione di pianti di mela in u meli pà l'inguernu hè listessa manera:

  1. Piuttostu - hè calvinendu l'ispaziu di u troncu è l'eoreli. Mulch, a terra da u giardinu hè adattatu per questu. Hà dispostu una strata di 3 centimetri per a prutezzione di u sistema radicali. U locu più vulnerable per l'arbureti hè u colpu radicali. Hè bisognu à aghjunghje in più.
  2. I primi misure includenu ancu una poda. Sì l'arbre falza rame innecessari, ti purteranu preziosi nutrizi.
  3. Prima di l'arrivu di l'invernu, l'arbureti avianu adupiratu è fertilizatu cù fertilizanti. Duranti stu pirìudu ùn hè micca cunsigliatu di utilizà i fertilizatori di nitrogenu. Sò più adattati sò sulfate di potassiu è superfosfatatu.
  4. Fuldi Fallen, chì sò spessu credeniti, sò megliu utilizati com'è fertilizante organico. Sò chjuchiati in u locu in trè i bagaglii.
  5. I tronchi di l'arburi giovani sò stati blanchi cù una suluzione di chista è acqua.
  6. Perchè u vientu ùn manerisce micca l'scorchera di l'arbureti, hè creatu un obstaculu oltre. In spessu, hè una stampa di rami seculati. Mantene a gust di ventu.

U tempu appiccicatu, quandu i piantini rinfurzati di i ghjovani omei per l'inguernu, hè settembre. Ma ogni vitture di u veranu puderà esse i so propri termini. Neve vi pò aiutà à risolve u prublema di cumu per insulanà e piantini di u meli di u mazzu pà l'inguernu. Molti emigranti di l'uttene pisà u prughjettu, realizazione di misure di refuggiu. Invece, hè megliu di tirà più neva. Ancu sutta l'azardu più chjucu, a vita hè fogera sottu. Quandu u novu hè abbandunatu, u sughjettu hè rializatu novu.

I roti sò altre disastru, da quale l'arburi ghjovani esse protetti. Circundendu à cumprà e cose mudlanti ghjente da i rointrini, sò parechje consigli. Certi lorries tappezzate ghjunde è raccaldi scuriori cù calze caproni, ghinocchia. L'altri prupone à vultà i stampi cù una capa insulante. Hè custruitu di rami di uppi, avellana, è forsi di tetti. A cosa principalu prima di u strapping hè di venti l'arbre cù stupe. Piglià e mette necessaria hà cupiatu l'arbureti per l'inguernu è i prutegge.