Cumu mantene un bronzu?

L'estiu hà passatu, u ghjornu assuatu hè diminuenti, è prontu puderà aghjunghje i raghji di u sole nantu à i divinità, quandu ùn ci hè micca bisognu à pusà per l'affari sicuru da u primu ghjornu finu à a notte di notte. Un bonu prupone u questu di mare nantu à i platini di uttini sarà pallidu in un mesi è finarmenti serà persu da l'iniziu di l'invernu ... s'ellu ùn tentà di salvà!

I manere di priservà i cremillentesi

Ci hè chì parechji modi cumuni chì divi a manera di mantene un biancu più longu.

Cume guardatu un bronzu in u salone di salute?

Di sicuru, hè spessu impussibile di visità un solarium, perchè avete bisognu di qualchì prublema di quella di mantene un bronzu in u salottu.

Cume guardà u mari marrone?

Chì avissi da fà per guardà u bronzu in u mari, induve ùn ci hè micca creati specialità è i filtri? Ci hè cunsiglii di manera di mantene a longa meridionale più longa, ma duvete bisognu di sti cunsiglii davanti à per dumannarla, è micca per elli.

Molti nichi sò interessate nantu à a manera di mantene a freccia nantu à u mari, perchè u so culore hè assai diffirenti da u bronzu in u solarium o da u fiumu fiumu. I cunsiglii generali per a prisirmaru di rimorsu sò sempri listessi: attivite nantu à a moisturizing of skin, rigezione di bagni e saunas, l'usu di cosmetti cù un minimu gradu di aggressioni. Ma e donne di a moda anu da esse accustatu à l'idea chì u mari in ogni casu avarà più veloce da u fiume. U fattu hè chì nantu à a costa di u mare, in un clima insosicatu per noi cù u sole di u sole, un fogghiu brillanti hè u fruttu di una retazione protettiva di a pelle da l'attività insosita di u sole. In fattu, a pelle cremette. Dopu à u ritornu à u clima di u regula, vi sarà attivamente ristabilitu, chjamatu a crescitura di a pelle chì sarà intensamente updated. Questu hè u mecanismu protettive di u corpu, chì ùn pò micca esse firmatu da u zitellu di a zucca, nè pruduttu eccu.