Ghjornu di u biaccu

Ogni annu in Russia u 30 d'aprile celebremu u ghjornu di u bomberu. Eccu un travagliu prufessiunale di i travaglii di u dipartimentu di u briganti U ghjornu ufficiale hè stata 350 anni dopu a creazione di u primu dipartimentu di bombe.

In i festioni di prutezzione di u focu sò parechje avvenimenti, cuncerti chì ani veterani sò anurati. In questu ghjornu, i premiu solenni, i medichi è i diplomi sò tenuti. Ma nimu anu annullatu incendi è vigili. Per quessa, i guardiani di u devi guardate in u serviziu.

Storia di i vacanze

Chì ghjornu celebrememu u ghjornu di u Bomberu hè duvuta à avvenimenti stòrici.

In u 1649, u 30 d'aprile, u Tsar Alexei Mikhailovich hà urdinatu a creazione di u primu serviziu di u focu da u so dicrettu. U so cumpagnu principali era di extirerir focu in Moscu. Tutte l'edifizii sò stati in legnu, cusì i bombe di u primu di tutti impediscenu a diffusa di u focu à l'altri casi. In u decrettu, u rè facia un ordine cusì chjude di i muvimenti è di i metudi di focu d'extinguirenti. Inoltre, una prestazione era fatta nantu à u duvere è u punizioni di i citadini chì pruvucavanu incènduli.

In seguitu, in u tempu di Petru I, u primu distendu di u focu prufessiunale è una staghjone di u focu fù creatu. Cum'è un zitellu, Petru I, facìstanu terribbili incendi è quasi hà cascatu vittima di una di elli. Dunque, vultendu à u putere, u rè hà pagatu una attenzioni particulari à u lumiunamentu di u focu. I so foglie - San Petesburgo - Petru I in ogni modu pussibuli protettutu da a destruzioni ardente è, per quessa, introdutte parechji misuri di sicurezza. Questa era notevale ancu in u cuntattu di a custruzione: i casi eranu fatti cù spiagge di u focu, i strati eranu spazziu, perchè sia possibbili di fà u focu senza cura. Dopu u 1712 in a cità fù pruibita à edificà case di e case.

17 di aprile di u 1918, Vladimir Lenin hà firmatu un decretu "Da l'urganizazione di e misure di cummunicà u focu". I prossimi 70 anni u ghjornu di u bomberu si celebrava questu ghjornu. Questu decretu descrizanu un sistema novu novu per urganizà e misura di cuntrollu di u focu, è i novi funzioni di prutezzione di u focu fù identificatu Cù u colapsu di l'URSS in l'antichi Repubblica Sovjetiali sta festa hè celebrata in modu diffirenti.

Ma u statu ufficiale di una festa di u pirotje di prufissiunista in Russia hè stata ricivutu nant'à pocu tempu. Hè statu stabilitu da Boris Yeltsin cù u so dicretu "In u Stabilimentu di u ghjornu di Fire Protection" in u 1999.

U bughjone di ghjornu in altri paesi

In Ucraina, finu à u 29 di ghjennaghju di u 2008, u ghjornu di a Protecca Civile fù celebrata da Leonid Kuchma. U ghjornu hà unitu n dui vacanze naziunali: u ghjornu di i Fighters di Forti è u ghjornu di u Salvatori. Oghje, sicondu u decretu di Viktor Yushchenko, hè celebratu u ghjornu di u Salvatori d'Uccidra. In questa data - U 17 di sittu - i travaglii di u dipartimentu di bombe celebrenze e so vacanze prufessiunale cù l'impiegati di u Ministeriu di Situazioni d'Emergenza.

U ghjornu di Fire Service hè celebrata in Bielorussia u 25 di lugliu. In questu ghjornu in u 1853 u primu dipartimentu di bundanza hè stata fundata in Minsk. In parechji paesi europei sta festa hè celebrata u 4 di maiu, cum'è un ghjornu di ricordu di u Santu Martyr Florian, patronu di bombe. Hè natu in Austria in 190. Florian servitò in i truppi romane sottu u dirigenti di Aquiline, chì hà urdinatu di Ghjesù affucari. Florian hà ingannatu ind'a incensu di l'extinguirenti. I so bonesu fù trasferitu à Cracovia in u 1183 è dopu avè fattu un patronu ricanusciu di Pulonia. Florian hè rapprisintatu in l'imaghjini di un guirreru tràveru i foci da un vaso.

U 4 di maghju, in Polinia, sò esicuzzioni i solenni avvenimenti dedicati à u ghjornu di u bombe. Sò stati sò i disciuglii, è esiczioni di l'equipaggiu per u focu di extinitura, è ancu cuncerti di l'orchestra di u serviziu di u Pulatoriu di U Vuluntariu.

Questa festa ùn hè micca flutterna. Allora u ghjornu di u bomberu in u 2013, cum'è in u 2012, se celebrà u ghjornu stessu - u 30 di aprile.