Invasion Festival

Unu di i festivals di musica russa più noticiosi è più visitatichi à a data hè a festa di a nvasia. Più di più di deci anni, hè stata annunziata in parechji partie di a vasta Russia . È da un annu à annu musicali culliganu multitudine di fanati, fanni di roccia russa, arrangiunate unforgettable open air rock festival, cù assai concorsi, divertimentu è impressioni unichi. In questu articulu avemu a parrari di a storia è di e caratteristiche di questu avvenimentu grande.


Storia di u festival Invasione

L'impetu per u primu fiastru fù u anniversariu di l'emissione radio "U nostru radiu". Questu hè stata aduprata in u 1999 in u Palazzu di Cultura di Gorbunov in Moscu u 10-11 di dicembre. A quellu tempu era un cuncertu chjamatu Invasione, in u quale parechji di i gruppi più populari di quellu tempu hà participatu, vincennu a popularità è l'amori di i sguardi nantu à l'annu d'esistenza di l'staghjone di stazione cunnisciutu oghje. Un annu dopu, a gestione decide di cunducerà un cuncorsu Invasione in l'estiu di u 19-20 d'aostu in u celu apertu.

In u 2001, u locu per un grandi avvene fù sceltu da u ghjuvellu di a rivolta Mosca, Ramensky. U cuncertu durò 2 ghjorni nantu à u 4-5 d'austu . Hè stata assistita da 40 gruppi, in quelli chì eranu parechji rapprisentanti più populari di roccia russi è debutanti.

In u 2002, u Festival di Invasione stabilisce u primu scrittore. À 3 ghjorni, l'avvene hà assistitatu da 180 mila fanali di a musica. Finu à u 2005, tutti i festivals eranu sughjetti in "ghjochi", cumprendi ghjunti massi di ghjente. Ma, sfurtunatamenti, l'equipaggiu chì urganizò u festival di roccia Nashestvie, annunziò. È in u 2005 hè creatu un novu prughjettu in u quale prestu attenzione à a diversità di stili di musicisti è à a migliurà di e cundizioni per i spettaturi in a campagni di i caratteristi.

Un novu festival chjamatu "Emmaus" hè stata coronata di successu. E in un paru d'anni rapprisentanti di "U nostru radiu" offrì à unificà e dui festivali russi grandiose in una e rinfrescenu a Invasione. Dopu à quessa, tutti i festivals rocchi sussegüenti L'invasione hè stata annantu à l'estiu.

Cumu hè u festivale Invasione?

A visitare u festival di roccia naziunale, per sicuru, parechje persone soe. U piacè ùn hè micca prezzu, ma pudete furnisce nantu à l'impressioni finu à a prublema Invasione. Inversione Festivale ùn hè micca solu un cuncertu - hè quì trè ghjorni stabile in l'estiu, quandu pudete sente musicà per ghjorni, piacce l'amatorii stupidi, facenu amici nova in l'apertu. À u grande quadru, ci sò dui sceni: u principale è l'additional. Circundendu a fonte di musica, una cità di tende hè spizzatu, di quali l'acordi di guitare è i canzone sò surtutu ancu in a mattina.