Pasqua in Inghilterra

A festa cristiana più impurtante hè celebrata in Inghilterra cù grande scopre. À questu tempu, i scoli sò chjusi per dui simani è tutti sò diventenu. Dumenicu di Pasqua si simbolizza u fini di u clima fretu è l'arrivata di a primavera. Per quessa, hè abituatisfettivu di portà e so vistimenti novu è preparanu platti diliziosi. Pasqua in Inghilterra hè aggunutu da una multitùdine di simboli è di tradizioni , unipochi di quale sò digià assai centenari d'anni.

Cumu si celebrà a festa britannica di Pasqua in u passatu?

U simbulu principalu di a festa hà sempri ovenu in stu paese. Eranu dicurati cù carta d'oru o dipinti è datu à i poviri. Inoltre, i zitelli vendu documenti. Mandatori à a Pasqua era ghjucazione. Per esempiu, un costume interessante hà in parechji spazii di u paese: u luni, i omi portonu e donne nantu à e so mani, è u marti - à u cuntrariu. Ma micca tutti sti costi anu arrivatu finu à questu ghjornu. Ancu l'arricatu tradiziunale di Pasqua di l'Inghilterra parranu di l'antichità di questa festa. È certi simboli anu stati cambiatu in quellu ghjornu.

Cumu in l'Inghilterra celebrendu a Pasqua à u ghjornu?

A festa di u primu domenu di l'Inghilterra hè aggradatu da diversioni, ghjoculi è dances, documenti è pruduzzione abundanti.