Pasqua Tradizioni

A Pasqua hè una festa internaziunale, ma, anca, ogni paese hà a tradizione di celebrà a Pasqua. E ancu in quelli paesani parechji apparentementi cum'è Russi, ucraini è Bielorussiani, ci sò dui tradizione (per esempiu, a tradizione di a pittura di uova di Pasqua) è varii. Quale si pò esse dittu di i paesi d'Europa Occidentali. Vulete invitatu per piacè familiariserà cù e tradizione speciale è i costuli di Pasqua per parechji paesi di u mondu.

Tradizioni di Pasqua in Ucraina

In u Ucrania ci hè un usu di a Pasqua - ghjovani incrière un fuoco vicinu à a Ghjèsgia è bascu à mezu à ellu tuttu a notte, mentri i so omi, esposi è soru stallanu vicinu à a chjesa cù pasti di Pasqua.

Quandu u panificazione pasque, e donne ucraini cù i zitelli unminded o unmezziunati, u furmagliu u pastore d'una speranza per un casu riescitatu di i so figlioli. Per fà questu, impugneru un pasca in u fornu dicennu: "Paska in pich, è vie, loltsi ta dіvchata, ùn si pò esse, ma zamіzh ydіt."

À Pasqua, i picciotti avè scacciatu u campanile, è chjamò e campane. Hè cresce chì quelli chì facenu più bellu di tutti quelli esse u migliori di u corzu d'alzu.

U luni dopu a Pasqua, i picciotti ucraini pouparu l'acqua nantu à e zitelli. U marti, ogni cosa cambiò, è hè stata a volta di e zitelli per valdi l'acqua nantu à i carusi.

In Pasqua in Ucraghjia, i carusi anu sempri construitu un prugettu, nantu à quale, parchi cù e zitelli, è tutti i zitelli è l'anziani, andonu. Hè stata creu chì durante i prugrammi swing s'eranu libri di i pinsamenti dolci chì avianu accumulatu nantu à l'inguernu.

Tradizzioni di Pasqua è di costumi in Russia

In Russia, ci hè una tradizione sìmula cù i campanelli. Ma contru à u Ucrania, ùn sò micca i figlioli, ma i zitelli chì anu da esse chjamà, ma sò natu, secondu, ùn deve micca esse sourcenu, ma u lino.

Una tradizione parechje cun acqua vede in Russia. Eccu, però, ùn avè micca scurzà ghjenti è e zitelli, ma quelli chì ùn anu micca andatu à u serviziu di a ghjesgia annantu à a Pasqua.

Inoltre, i russi anu un usu di manera immediata dopu l'aligre di i paschi per andà in u cimiteru à i genitori mortos, allughjenu un pezzu di paski è di casgiu.

Ci hè in parechji rughjoni di a Russia a tradizione di caminari volostechnikov. Anu à i so casa è canti i cantoni, è i patroni di ghjudicammi per questu quì cù parechji platti.

Tradizzioni di Pasqua in Bielorussia

In Bielorussia, ci hè ancu l'usu di l'articuli. Stu costume difiere da u russo solu in chì ricuvunu almenu 8-10 persone in Bielorussia, è ùn anu micca accettatu i ghjovani è i zitelli.

In Bielorussia, una tradizione chjamata "stele driving" hè cumuni. Questa hè una di e variità di ballà. In questu round-up u tuttu u paese hà invitatu.

Caratteristiche Pasqua di Pasqua

A tradizione più cumuna è famosa di celebrà a Pasqua in Germania sò rigali pè i zitelli da u cunigli di Pasqua (cunello). U rabbit in nidificati preparatifescighjenu i zitelli oggi culurati è parechji dolci.

Tradizziunali è i costumi di Pasqua in Inghilterra

In Inghilterra, cum'è in altri paesi catòlichi, u cunigli Pasqua hè cunsideratu un attributu indispensabile di a celebrazione di Pasqua. Inoltre, in l'Inghilterra, i parrocchieri di a chjesa in Pasqua aghjunghjenu a so chjesa. Stu ritu hè un grande aranciu, custruitu di genti chi tenenu mani.

Certi inglesi abbiate a tradizione di ghjucà per Pasqua cun un parmu di ale. Hè utilizzatu invece di una bola, è dopu à u ghjocu tutti i participanti ticanu u barculu.

In English parchi in Pasqua, pudete vedere dances spéciale - Morris Dancing. A ghjente, generalmente armata di i vestiti di Robin Hood, ballava in parchi, quadri e solu in i carru.

Ma qualcunu chì ci sianu disposti in tutti i nostri, in tutti i paesi cristiani, ci hè una tradizione è l'abitudine di serve richly serving the Easter table. A necessità in questa testa deve esse torta di Pasqua, carne è altre platti.