Punti di Dolce Gabbana 2014

A moda casa Dolce & Gabbana, fundata da dui designaturi Domenico Dolce è Stefano Gabbana in u 1986, è à questu ghjornu ùn sia senza menu (è ancu più) populari, più di una quinta prova chì per ellu u più impurtante hè stile, bellezza è qualità. Dolce è Gabbana hà furmatu l'arti da parechji famusi disinfettii, unipochi di quali eranu aderenti di i classici, è parechji di elli - stilu mudernu . Dunque, i so operi sò intruduce assai ntervucchii, l'elementi di classica è di più dati novi. Inoltre, in e cose di sta casa di moda, ci hè a pasione italiana è l'eleganza, chì li fa amori in tuttu u mondu.

Ma ancu di u vestitu, in u 2014, vale a pena fighjà attente à l'accessori di Dolce Gabbana. Ùn sò micca menu eleganti è attrattivi. E postu chì hè l'estiu è u sole di brillanti, fighjenu infurmati cù a cullizzioni di i vetru di 2014 di Dolce Gabbana chì ùn ùn protetta micca i vostri ochji da i raghji di u sole, ma dinò aghjunghje un "ghiacciolo" à a vostra imagina.

Dolce Gabbana Sunglasses 2014

A moda, dictata da Dolce Gabbana in 2014, hè una mistura di classichi, romanza, feminità è grazia. Trà i vetru, ancu trà e vistite, ci sò parechji elementi di fiori chì aghjunghje unusualità à i formi classichi di marcos. Hè nutate chì queste parechje veste magnìfanu è sò in una dignità. Pozzu sti valdi ancu pè u vestitu simplici, certamenti atraere l'attenzione di tutti.

Li motivi di l'arburatura in a nova colazione Dolce Gabbana di u 2014 sò di assai tipi diffirenti. Ci sò vetru nantu à u quadru di quale u fiori voluminoso è culurite "sò stufa", fatti di plastica d'alta calidad. Ci hè ancu mudelli più modesti, nantu à quale i fiori sò prisenti com'è una decorazione più chjara adatta di metallo doratu. Ma u mudellu più stante di sta cullizzioni hè senza dubbitu a vetru, a cinghija chì hè fatta di metale u doru è s'assumiglia à un enca florale.

Per i quelli raprisentanti di u sessu fieri chì ùn sò micca pronate per tali esperimenti intrevechi, sta staggione presenta ancu modesti più modesti, ma micca mudeli di eleganti. A cullezione hè duminata da i formi classichi è i culori. Uni di i mudelli più vividi pò esse identificati cù l'attraversu un struttu stampatu, fatti in colori brillanti.

In generale, in u cullezzione di Dolce Gabbana in 2014, ci sò mudelli per qualsiasi, ancu u gustu più esiġenti. È una photo di qualche di questi mudelli pudete vede sottu à a galeria.