Torta gratulja cù cunfettu di margarina

Questu hè un crucceto arrustu-pechenyushka, chì ùn hè micca solu chì diliziu, cusì rinuvete, ligere è cunghjuntu. Hè facilitu di coccu è faciule ancu facilmente. Pudete piglià cun voi un pezzu è un longu viaghju, nunda li succede à ellu è hè tenutu da parechje persone.

Ricetta per u pasticcu cù cunfettu di margarina

U rinfrescinu pò esse sia à ogni pudere, u principale hè chì ùn era micca assai liquidu.

Ingredients:

Preparazione

U primu a melt margarine, pudete in u fornu, pudete in u micru, ùn importa micca. A principal hè di enfilarà à a temperatura di u corpu. siddu si aghjunghjia calda in u ova, si riffrannusi, è si in a farina, pigghiarete u foglie è diventà cum'è una pasta è fate una paglietta homogeneia è ligna chì ùn hè micca travagliatu.

Mange ova di zuccaru, da a margarina. Scorredemu è vilaina cù soda, u zucchine di limone, mischjà tuttu è vintu trè parte di a farina. Quandu s'interferire cun un forchetta torna difficili, passàghja à appastricatu manualmente. A pasta finita hè divisa in dui segmenti inugidenti. Petite turni in un pastu flat è mette in una filma per frigorificà a meza ora, stà impedisce u prucessu di fà u gluten, è hè assai più faciule per frégule. Duranti stu piriu, puderete sguassà di u tavulu è lavò tutti i platti brutti. Pudemu a maiò parte di a pasta nantu à u pergnu, chì hè ligeramente più largu ca u forma, cunfirmata cù una altra foglia a talla di u frasu è rumpia a pasta. U cambià in a forma è creanu e faldes cù i nostri ditti. Allora a pani pò esse misu anu livatu, liggerdu vultendu u vetru. Oven rinfriscanu à 200 gradi. Pudemu a confitura, è nantu à a tapata chì fegatemu a pasta congelata. I fiurati di u parti sò impannillati. Cumpule 30 minuti.

Grilled cake with kefir and margarine

Ingredients:

Preparazione

In a margarina, aghjunghjenu 60 grammi di zucchero, vanille è saline, whisk, da spende in l'ovu è pour kefir, battutu u mezcladoru per un minutu. A più allu ancu com'è sempre, aghjunghjeva una farina cù soda è aghjunghjeghja prestu in manu a bona gustosa. Sò naturalmente hè bisognu à friscà, perchè l'avemu dividitu in 2 fieri, avete film è aghjustate in u frigorificu un paru d'ore prima, è u sicondu in u locu friddu, intriscenu si ponu fà qualcosa utilità. Per esempiu, pudemu culà cunfettu si tutte l'estiu s'hè stallatu è avà ùn ci hè nudda ancu di mette in una piezzu. I primi midotti chileddi sò stati disposti in forma è mani impregnati ind'è a forma. U secondu, da u freezer hè divisu in 3 parte, unu di elli scoglii flagella è facemu per elli i faldes. Amparemu a marmotta da a cima di a massa, è fegate l'altre duie parte nantu à a cima. Agghiunciu durante 40 minuti à 190 gradi. Trimate megliu cali, ùn ne anu micca scunvule più di questu in a bocca.