Cumu insignà à un zitellu per guardà a testa?

L'abilità di mantene a testa in i zitelli sò generalmente furmati da 2-3 mesi. Sì da quattru trè mesi chì u zitellu ùn hè micca incapatu di mantene a testa per un minutu - hè una occasione di cunsultà un duttore per cunsigli. Questu pò esse un signu di un lag in u sviluppu fisicu. Di solitu, dovutu a curiosità innata, i zitelli anu da pruvate à circà ogni mese.

Cumu aiuta per aiutà u vostru zjuve mantene a testa?

U caprettu pò esse aiutu per migliurà una misura cù esercitazioni simule cun ellu. Per u sviluppu sanu di u ghjudiziu da i primi ghjorni cun ellu, hà bisognu à eserciziu è fà a massa.

Eserciti per u zitellu per guardà a testa

L'esercitu più efficae hè allatu nantu à u stomacu. Dopu chì a ferita umbilicale hà guaritu, u zitellu poni è devendita u so abdomen. Prima, passanu chjinatu in u stomacu à pocu minuti prima di manghjà. Puderaghju annunziendu u tempu, dispunibule u zitellu in i periodi trà l'alimentarii.

Un bonu efectu porta un zitellu in i braccia in a pusizione di l'abdomen. Per fà questu, cun una banda, mantene u collu è a testa, è fate l'altru sottu à a vostra panna. In questa situazione, u picciottu primu o dopu prumove a testa per scopre u mondu chì u circondu.

Quandu u migghiurari accumencia a testa da almenu parechji sicondi, pudete piglià in una pusizioni ghjustu. Cù i vostri ditti chì sustenenu a punta di a testa.

Massaggio pè u zitellu per guardà a testa

In u maschile di i zitelli à un annu, acchianava è grattannusi i movimenti sò principarmenti usati. Anu dirigenu à u core.

Un fattore impurtante chì cuntribuisce à un sviluppu propiu hè una dieta cumminata. Un seculu sei mesi u zitellu mancia solu u lettu di mamma, chì significa chì l'intake di nutrizi in u so corpu, hè dipende direttamente da a dieta di a mamma. In u U menu di a so mamma d'infermiera ammuntari una cantina sufenzu di grassu, proteini è carbuidrati. Sì a nutrizzioni di a mamma ùn hè micca abbastanza vitamine è traccia elementu, avete da piglià drogheru solu per fà a so deficientia.

Promettenu u sviluppu di natationu più antichi di nascite. U travagliu in a piscina, u zitellu ùn solu furtificeghja i musculari è a furmazione capacità di u mutore, ma hè ancu sviluppatu emozionalmente. Lezioni di Natali regulari permettenu à u zitellu per esse studiatu à mantene a testa prima di a data di dispusizioni.

Ùn ci sete disperati chì u zitellu ùn mantene a testa bè. Hè vale à travaglià cun ellu un pocu è ellu riceve.