U Capricornu per u Bautismu

I parechji di u zitellu, i paisani è a mamma devandenu avvicinà u rituali di u battisu assai in seriu. Una di e tappe hè a preparazione per stu sacramentu. Un attributu impurtante di u battisu hè u scherzu. In l'articulu avemu da risponde à e quistione: ciò chì simbolizza u kryzhma, a manera di utilizalla durante è dopu u ritu, è ancu cumu si deve vede.

Novu, micca in u lavu, forma bianca, rettangulari, chì u zitellu hè impannucciatu dopu à a fonte à u battèsimu, hè chjamatu kryzhma. Questu attribu hè acquistatu da a madame. Pigliò u so figuerine o carattere da e mani di u sacerdotu dopu à a fonte è cispigliareti u zitellu u zitellu in questu tile.

Kryzhma per u battèsimu di u zitellu hè un simbulu di a so purificazione di tutti i peccati, perchè stu attributu hè prestatu assai attenzioni dopu u ritu. Per tradizione, u tela hè stata accettata per esse guadagnatu a vita è micca per esse lavata. Kryzhma hè cunzidiratu un amuletore, perchè se un zitellu cadiu malatu, i cundiscenu cù questa robba o l'appliuncià u panchju à u focu dulore. In regula, mantenenu u kryzhma in un casu speciale fattu di tela di cuttuni. Questu avete aiutu à mantene a tela, prutezza di u polu, i diversi ciavuti, l'apparizione di taglioli. Ancu l'opinione di ciò chì facenu cù a tapitula dopu à u battèsimu, divirsenu. Qualchidunu sustiniennu chì ci deve esse usatu spessu comi culori di pillow, tovaglioli, mantas o laminativi per u zitellu. Hè un effettu benèvulu nantu à a salute di u zitellu.

Per bisognu avemu da cunfirmà quale gustu di ponte baptismal.

Chì avete a capità per u battèsimu?

Cum'è attributu, pudete aduprà un fugliale regulare o toalla, è ancu i vistimenti. In a religione Ortodoxa, u culore biancu hè un simbulu unshakable di purità, purità, pace, spirituality, liberazione da u peccatu. Hè per quessa chì a tappa per u battèsimu vole necessariu esse bianca. Eghjie di spazii per a talla di u tile ùn sò micca. Hè dipende à l'età di u zitellu. Se u babbu hè battezu da trè mesi, u grandu ottulu di a carpa hè di 75 à 75 cm, è per i zitelli più vechji di 100 cm per 100 cm pò avvicinari.

U mumentu duverà esse naturali, bè, piacevule à u migghiolu di u corpu, eccessivamente assicurendu l'umidità. Cusì hè bonu si hè un tagliu di cuttuni, linu, di cuttuni o terre. A la madame, acquistendu un kryzhma, unu deve ancu avè tandu conta di u tempu di l'annu in u quale hà fattu u christening. Per u clima fretu, hè megliu di sceglie un piuvitù o un pappagallo per una brisa fina. Dopu tuttu, s'è strappà u zitellu in un tela naturali bellu, si senti cusìbule, è per quessa, serà pocu capricciusu durante u ritu.

Cuglieri di satuni mi piace assai impressiunanti, ma anu un impurtante inconveniente - ùn anu micca assorbitu l'acqua bè, perchè u zitellu ùn sia micca bè cumu è frìddu. Spessu, questa impurtante attribuita di i missi di mamma hè struita nantu à a so propiu o cumprate per ordine.

U rituu di u battisu hè un avvenimentu significativu in a vita di qualsiasi persona. Hè per quessa chì hè impurtante selezziunate o cose un tela di balliè bella è elegante. Ccè anu cunsideratu chì u scherzu pò esse parechje per u battèsimu.

In i tempulazioni hè spessu chjode, perchè spessu l'attribu di christianu hè fattu incù un capuzzu, chì hè assai còmea per i zitelli. Hè spessu appicatu cù lace, inseriti di satin, cintesi di colore, fringe. Impussibile è uriginale parleghja incù u brodatu nantu à l'iniziali o u nome di u zitellu, a data di u battizzu, i nomi di i padrasti. U canvas per u battèsimu pò esse decoratu cù una brocca d'oru o di argentu di una cruci Ortodoxa o simule simbolista chiese. Chjucu una tela di ballu, avete bisognu di piglià in cuntenendu chì avete bisognu à cullà una cammisa intrisa, chì serà purtata da u zitellu dopu à u battèsimu, calzini, capelli, pineti, un saccu per u primu lock, etc.