Vacanze Spring

I vacanze à a primavera ùn sò micca solu u 8 di marzu, u 1 è u 9 di maghju. In Russia, i vacanze di primavera hà sempre statu assai più. Uni di elli stirenanu da i tempi pagani, d'adattementi adaptendu à u calendariu ortodoxu è u Cristianesimu è fusioni in a tradizzioni di a chjesa.

Festa di primavera di i slaves

A primu vacanze di primavera, chì si celebrava in Rus pagan - Maslenitsa (Maslenitsa) o simane di furmagli. Questa festa di primavera cuntenenu un cìmulu di ceremònie assuciatu cù i filieri di l'invernu è finisce cù a ardente d'un animali imbruttatu chì simbolizza l'invierno. Prima di sta settimana, a ghjente si piacerebbe divertisce, trattà cù l'pancake è l'altri pranzi, participanu à i fiori, amparate un trineu è toccu l'annunziu.

U scuzzulu di u nostru antenatu chì creanu un regurgimentu, sìmulu à l'avventu di Phoenix, per mezu di morte. Dopu questu, i cinari di l'animali di pelle, è ancu e cose di i vechji à u focu, battè in i campi per fà un novu rinascimentu à a nova cose, a prosperità è a prosperità.

Un altra festa di primavera hè Vesnyanka , una reunione di primavera. Cum'è u carnaval, a celebrazione si face in parechji ghjorni in cunfurmità cù u calendariu di a chjesa. Finu à quì, era attaccatu à l'equinoxe primavera astronòmica - 22 di marzu.

A celebrazione hè accumpagnata da i tempi di primavera cun i magichi. È da u principiu di primavera hè assuciatu cù l'arrivata di l'uccelli, u mezzu principalu di l'ortugrafia hè a preparazione di larks and waders, chì sò stati posti nantu à i posti elevati o ghjucate in l'aria. L'accionamentu hè accumpagnatu da canti cerimoniali, cuncepimentu per purtà a primavera.

Un'altra festa di primavera, assuciata à a riunione cù a primavera - " Alex - da e muntagne ". Hè cilibrada durante a Quaresima. Da quellu ghjornu, i campagnoli cuminciaru à preparalli per u travagliu di campu. A cresia ortodoxa nantu à questu ghjornu frasi Alexis - un omu di Diu.

Vacanze di Pasqua

U Palm Sunday hè una festa, celebrava sempre una settimana prima di Pasqua. In questu ghjornu, l'inviu di u Signore hè riurditu, pocu prima di u turmentu è a morte nantu à a croce. I crmeni u salottu cù e rami di palma, infurratu a strada per elli, perchè l'altru nome di a festa hè di Palm Sunday. In questu ghjornu, tutte l'Ortodoxte andemu à a chjesa è di chjardu i rami di salute è salutanu Cristu, chì vinia à salvà l'umanità da a morte eterna.

A principal festa di primavera, sicuru, hè Pasqua . A risurrezzione miraculosa di Ghjesù Cristu ùn hè micca solu festa, ma l'avvenimentu più significativu in a storia mundiale. In questu - l'esencia di u Cristianu è u significatu di a fede, a speranza di a salvezza.

Tradizioni pasquale include u salutu "Cristo hè risuscitatu - Truly Risen", "Christening" cù uce di tinghji, illuminazione di Pasqua è pastiche.

Festa populari cun balli, canzoni è i ghjoculi, duie duru à 2-3 simpatii dopu Pasqua, sò chjamati Krasnaya Gorka. Questa festa hè cunnisciuta da l'antichità, hè ancu timatu à a reunione di primavera.

Dopu cinquante ghjorni dopu a Pasqua, l'Ortodoxa celebrà a festa di a Trinitati o Pentecoste. Tuttu u so casonu cù rami è fiori verdi, chì simbulizeghja u fioritura di a virtùa umana, è tutte ancu l'aparenza di a Trinita à Abràham in Mamvriya, oak, foresta. U tempiu decoratu cù viteddu ricurdeghja à quellu prossimu bastimentu.

Festa di i zitelli di primavera

Per pudè incunità in i zitelli un amori per a storia di i so populu è e so tradizioni, u megliu involudà à a festa di primurà i opere romaine da i diaper.

L'urganizazione di a reunione di primavera pò esse assai brillanti, micca standard è divertenti. Inoltre, ci sò assai scentificati prestu di e diverse celebrenzii è festività.