Abbigliaturi di moda è capelli - primavera-estiu 2016

Cù a partenza di u clima fretu, ùn solu a natura, ma ancu cambiassi di u vestitori di a donna. Camini, caprini e pecuri ponenu micca rilevule per a friddizza di primavera, è più più ancu per u caldu di u veranu. In questu casu, e donne di moda sò salvati da a più ligure, ma ùn sò micca cosine eleganti. Parlà di e ghjuvelli di moda è di i chjappi, chì in a primavera-estiu di 2016 diventenu una tendenza vera.

Tendenzi propii di a stagione - primavera-estiu 2016

Certamente, ogni couturier hà a so visione per questa o quessa ind'i cunfortu. E ancu, pare avvirtuttu, una chjuccula senzilla, ognuna puderebbenu battizà in modu diffirenti. Quali disinfettori anu suggeritu in a nova stagione pò esse chjamata naturale naturali. Pigliate, per esempiu, una chaqueta di dùie titre, è aghjunghjela nantu à u buttone incorrettu, com'è pruposti da a marca Max Mara . Cusì sò assicurati editi asimmetrici è una apicciosa untidia. In ogni casu, in una cumminazione cù un gruppu selezziunatu urdinatu, l'imaghjini in tuttu hè assai efficace.

Parechje coline di capucelli primavera-estiu 2016 sò stati ammucciati cù ricchettu rico. Furmazione Spectacularmente simili spuntanu nant'à i prudutti such as tunica, tunica è capelli - "mandarine".

No menu novu in a nova stagione serà ghjeste è chiste in varii variazioni. Aprecia un aspettu bellu elegante in a forma di un esmoquinu di colore classicu o un mudellu più excèntricu cù una larga non standard è un suli brillanti.

Stile militare per parechji anni ùn vole micca di abbandunà u Olimpu di u modellu è l'istaghjone di primavera-estiu 2016 ùn hè statu eslevazione, perchè parechje disinfettori prisentanu mudelli incantevuli di capucchi. E raggiuni ricinati, vistutu di uniformi hussar è i tunizzii ufficiale, prudutti stampati di a marca Alberta Feretti è Versace.

Hè assai cunsigliu in a nova stazioni è cunzidiratu è sportiu. I so Creazioni da Marc Jakobs appellu à i donne attivi di a moda, perchè e chjappi originali senza collar, cumplementati da una bandella elastica in i manichi è l'inghjulazione di u pruduttu, più com'è una giacca d'acqua. Un disfuru universali seranu un addiventatu eccezziunale solu à i pantaloni, ma ancu per un vestitu eleganti.

E, sicuru, a primavera-estiu di 2016 ùn hà micca fà senza mutandine è chjappu di sopra. U chjamatu stilu masculinu hè un clàssicu di u genre, chì in quellu ghjornu oghje nantu à piacè è inspira belli maestri per creà prudutti unichi. Trà i novi cullezzione era pussibule di ncuntà solu mudelli in tradiziunale, ma ancu più sfarenti saturati.