Dolce Gabbana - autunno-invernu 2015-2016

A cullezione di vaghjimu è invernu 2015-2016 da Dolce Gabbana hè una glurificazione di a feminità è di a maternità. Domenico Dolce è Stefano Gabbana prisintò u fashionista cù 90 imagine, chì ùn sò micca un vistitu cun trousers.

Dolce Gabbana oghje-invernu 2015-2016 - ricunniscenza di a mo mamma in amore

Questu annu l'unione di Dolce è Gabbana celebrarà u 30 anniversariu. Ma l'ultima coleta di l'annu era dedicatu nò à u nostru stessu omaggiu. Disegnaturi italiani ùn anu micca decisu per a prima volta per tributu à a famiglia.

Questu ora u prucessu di a vistimentu di a vistura per a nova stagione era particularmente toccu è dolce. A cullezione di Dolce Gabbana 2015-2016 hà chjamatu pocu, ma di manera capaci, "Viva La Mama", chì significa "Viva Mamma!". I mudelli sò cullucati à u podju per u filu eponymous Eduardo Bennato.

Scuddà cunte chant madre - a persona principale in a vita di tutti. 11 marione intervenenu in u spettaculu, anzamente, a pregnant model Bianka Batley, chì ghjè oghje pesa u so sicritru figghiu, passau à passavanu a catamaranu.

New collection of Dolce Gabbana 2015-2016 - features

I tendenzi principali in a cullizzioni sò vidi evidenti:

  1. No trousers - era l'idea di i diseggiani. A cullizzioni si basa in vestiti romantichi è dilicati, vestiti di trapeziu, casu di vestiti, fioru e faldere seguitu, capelli tradiziunali di dòpi e breasted, ponchos.
  2. A moda di Dolce Gabbana 2015-2016 hè presentata à trè culori básici - bianco, biancu è russu, ma utilizzatu per i vestiti è pastellaghjani - blu, rosa, beige.
  3. U decoru principalu di a più putenti hà vistitu una rosa rossa. I pruduttori utilizanu stu simbulu micca per azzione: sta finezza hè tradiziunale nantu à u ghjornu di a mamma, simbolizza a Virgine Maria. L'imaghjina di una donna sante era utilita sola in un vistitu.
  4. Molti mudelli di faldidi è vestiti sò stati cumprati cù dipinti di i zitelli inghjuliali, comu si trasfiriti da asfalto o di muru.
  5. Fur, sita, crepe de chine, lace, velvete cruciata in u Dolce Gabbana indumentu l'oghje u invernu 2015-2016 per moms and filles.
  6. I ricordi s'assumiglia à e gioielli famigliali, sopra à questa funzione hè traccia in hairpins .
  7. I diseggituri cumprenziu i so scatuli cù e scarpi di tacchino cù stampi, sivelli o scarpi in un falce.