A cullizzioni di vestiti - u 2014

I culletti novi di u cullettivu di vestiti 2014 sò digià in i stati, chì volenu chì hè ora di analisà a tendenza principali di a staghjoni, è ancu di capisce ciò chì voglia a circà di circà à e butteghi di i traditi preferiti.

In questu articulu, parlarà di e cullezioni di cullezioni di u 2014.

Uculaghju di u culore di vestiti di e donne 2014

In u cullezioni di u culleghju di Chanel, avemu vistu i mutivi di l'occidintali, in fondu oscurosciamenti scuri, assai costi di a so pelle è di molti elementi di decorazioni interessanti.

L'imaghjina di u ventu-invernu di 2014 da Prada hè un vestiti trasluzi è cimi in combinazione cù sacchi è pelletji cilestri cù fur trim. À u stessu tempu, i diseggiani di a casa prupone noi dui mudelli di culore alternativu à una volta - quasi una monocroma in i culori scuri o vice versa, formi brillanti chì cumpressenu parechji sfarenti brillani è purcii.

I disinfettori di a filusufìa di a marca in u culori di u culori di u culori di u culori di u 2014 offeranu riservati stampa in u classico: sfumaturi neri, bianchi, beige, marroni è pastici. Egetti asceti è speddi sgranati sfasciate a figura, è u minimu di dettiti faci l'imagine elegante è aristocrática.

L'aghjurnà di u vaghjimu di Givenchy hè un corne raffinatu, senza esce, cuntrastanti brillanti è tessuti trasluzuti. Puderanu puru di furmazione o di pelletteria - sia un capo, una faldina di cazzo sexy o un pannu di zuppa, è diversi stampi (in particulare depredatori è geomtrici). Oculoni in pastel e crema sferiscenu u lussu di i materii nobili, cum'è i tradiziunali classici - marroni, rossi, bianchi è bianchi.

A cullizzioni di u vestitu di a donna 2014 da Dolce Gabbana i nni porta à u mondu cunti di cavalli, i nomi nobili è a natura magica. E i motivi di cunti fussenu riflessi in tagliati (maggetti stizzi, magliusci maggetti in stil medievali, capelli di parechji castageri è chjassi), è in stampi - chjavi, civelli è cigni, bella intravasculara di mudelli fiurali, pedi sparpati furniti vestiti, capelli, cimi è accessori.

U biancu, u biancu, u blu è u russu sò i culori principali in a cullizzioni invernu-invernale da Christian Dior . Pantaloni Wide, bluschi classic, e cime cù un scogliu tunnu, capo è capelli di pelle à u pianu - questu hè a basa di l'imaghjini di questa estata in ghjornu da a versione di a casa di moda Dior .

Ulyana Sergeenko , com'è sempre, si basa in feminità è grazia. È cum'è sempre, vincite. E vistiti cù stampi asimmetrici, cristalli fini e cristalli spumanti, faldes trasluzi è vistiti nantu à u pavimentu - tuttu questu puderà aiutà à diventà una vera reina di u bulu d'albergo.

Vestiti di lussu di Elie Saab anu novu cunquere e donne di moda. Gradient transitions, scattering of drops of crystalline sparkling, elegant boleros e capes, vestiti da lumera, volenu materiali sò vistiti per celebrazione di u livellu più altu.

U cullezioni di vaghjimu di Viktor è Rolf 2014 cuntinueghja i tradizioni di a marca - volumi siluetti, archi, monofonii formi (blu, nìvuru, russu, grisgiu) è cum'è sempre una cututa originale impeccate.

L'accentu à a cintura, assai pelle è furale, una cumminazzioni di tedeschi bianchi è nuvole (nìvuru, vinu, marrone) - l'imaghjini di u vaghjimu di Jean Paul Gaultier si hè stata assai stylise è sexy.

New collections of clothes 2014 - i tendenzi principali

Hè sicuru di dì chì i tendenzi principali di a tempesta d'oghje è invernu 2014-2015 sò cù u pelle, sfumaturi sfumaturi scuri, culori cusici è pastusu, stili masculi, elementi tridimensioni, cutte complexe (origami o architectural), minimalismu. I so designatori ùn sugnu chì ùn murenu nantu à un stile, attempu è ùn sò micca paura di aspittà.

Uni pochi più di interessanti imagine da a nova colca di vestiti 2014 si pò vedà in a galeria.