Temperatura basica in a seconda fase

Tale un indicatore quantu a temperatura basale, in a seconda fase di u ciculu femminile hà una tecnulugia specialità. In questu casu, a divisioni in fasi nantu à u graficu si trova esattamente in u locu induv'ellu si trova a linea di l'ovula.

Cumu si cambia a temperatura basale in a seconda fase?

In a mancanza di malatie è dispusitivu di u sistema riproducivu, a temperatura basalica hè in u 36,4,36,6. In a seconda fase, si sorgieghja è à u nivellu di 37 gradi. In quelli casi chì a diffarenza di tempuritae ntra li fasi di u ciculu sò menu di 0.3-0.4 gradi è l'induru mediu di a seconda fase prima righjunghja un valore di 36,8, indicanu una viulenza.

Chì ci hè a crescita di a temperatura basal?

Nurmale, ogni tempu, pocu prima di l'ovulazione (u ciculu di 12-14 iornu), a temperatura di u basal s'arrivela. Stu prucessu fisiulogicu hè causatu da a furmazione di un corpu amarantu, chì prumove una hormona progesterona, chì aumenta u valore di a temperatura. Quandu u gravidenza ùn si faci micca, stà u travagliu è a catena di temperatura. In quelli casi, quandu l'hormone hè pruduttu in u voluminu pocu, a tampiratura ùn si sviluppau, è si parlanu micca di a carenza di u corpu amarantu.

Quandu ci hè una diminuzione di a temperatura basale?

In certi casi, e donne chì sò ghjunti da mette una cronche di temperatura di basalità interessa à quale hè questu dopu l'ovulazione.

Comu si cunnosce, in a norma, in u mumentu di l'ovulation l'indicatore di temperatura addiventa u 37 gradi. Se a fecundazione ùn vene micca in 6 ghjorni di l'ovulation, a temperatura minimaccia. Allora, a temperatura basta nurmale prima di u mesi hè 36,4-36,6 gradi.

In certi casi, ùn ci hè micca reduczione. Allora a temperatura basal in a seconda fase di u ciculu, dopu à l'ultimu prucessu ovulatu, resta in 37 gradi. A maiò spessu, a mutivu d'avè hè u gravidenza chì hè stata.