À u zitellu di 9 mesi

Ogni misi, un picculu karapuz chì face a so mamma è a festa felice cù novi rializazioni. U novu postu finisci ancu cun vittori cusì impurtante: u mulinu pesa da 7 à 10 kg, è a so altezza hè di circa 73 cm. Se u zitellu hè 9 mesi d'età, u probabilmente hè chì ghjera suitatu nantu à ellu stessu, si sviluppa, sottumessu à u sustegnu, circate di rintra. Kroha hè assai interessatu à u mondu cun ellu è ghjera cunghjunatu parechji novi objeti pocu cumu, prova di ripetiri i so amici. Inoltre, un zitellu à 9 mesi pò sperienze e cumpetenze cum'è pezzula è u pappaggiu di carta, in più di cullà è tirannu ghjoculi o oggetti.

U scopu di u zitellu in 9 mesi

Ùn importa micca quantu vulete dormisce un pocu, ma l'ascension in un zitellu à questa età hè troppu tempiu: à 6 o à quandu 7 à a mana. Dopu svegliu, un piacè è un colazione di uttani duie esse furnitu. Sè più peramatu cù u regnu di migghiori di novi mesi, ci hè una certa clicicità: dorme, cibo, vigilia, quandu pudete ghjucà o camiò in l'aire frescu, etc. Per fà più chjaru, fighjate à a tavola prisentata à u fondu, in quale trovi truvà a dati, micca solu di quandu u zitellu deve esse a cugliera, ma dinò quandu si devu mancu.

I tarritorii à i 9 mesi - menu

À questa età, u zitellu piglia 5 ghjorni à u ghjornu. A so nutizia aghjusteghja i prudutti di a righjoni, di frutte di verdura è di frutti, di frutte, di pezzi pruduciuti da carne di vacca, iogurt, casgiu cotte è cookies (pane). Tuttavia, ùn si scurdate micca chì, in contru una tale varietà di latte materna o una mischju remplate in permanenza cum'è un pruduttu basatu.

Un menzu di migliori di migliori per un ghjornu stessu duverà cusì:

Sviluppu di un zitellu in 9 mesi

In questa età, i ghjovani sò petite monos. Una funzione di u sviluppu di u zitellu in 9 mesi hè di pudè copià u cumpurtamentu di i genitori è ripete ripetuta i gestiti è l'espressioni faciali di l'emozioni ch'eddu hà vedutu. U zitellu, s'ellu si portanu à l'acqua, pruvate à lavare è se dà una cullette in a manu, certamenti manifesti a so capacità di purtalla à a so fàccia. Inoltre, u zitellu hà digià amparatu cumu esse l'espresioni di i so brami, sibbeni cù l'aiutu di scorci e làcrime, se qualcosa ùn hè micca datu o micca, cumu vulia. Per verificà questu, hè abbastante per piglià un libru da a manu, chì hà digià "leghje", o puderà dressing him for a walk si ellu ùn hà micca l'umore.

I ghjoculi cù un zitellu di 9-10 mesi

À questa età, pudete aduprà a primu parolle simplici cù l'aiutu di u ghjocu . Per questu scopu, stu jocu hè pensatu:

"Quale dice meow?"

Per ghjucà, piglià 5-6 ghjucarii chì sò familiarizati à u vostru zitellu. Fighjate contr'à oltre è pianu pianu, cresciute u ghjocu à u nivellu di a carità di u zitellu, dicenu quiddu sonu fannu: kitty - meow, geese - ha-ha-ha, locomotiva - tu-tu, etc. Forsi, a prima, u picculu u sole scantarà bè cù cura, è in un mesi o dui, dicenu a so prima: "ha ha".

Chì duverà puderà insignà un zitellu in 9 mesi cù l'aiutu di u ghjocu? - Certu, parte di u corpu.

"Induva l'occhi di Masha?"

Stu ghjocu hè assai faciule di realizà. Per ella, avete bisognu di u zuccheru favuritu di i vostri figlioli, solu cù manichi, culi, facci, etc. A quistione "Induve hè l'occhi di pupi Masha". Ci hè necessariu per amparà nanzu sta parte di u corpu in ghjocu, in seguente à ellu è à a fine di u zitellu. In a listessa sequenza, pudete dumandà à u pezzu, pienze, etc.

Contra u sfondate di ghjucassi tranquillu, i genitori spessu scurdate di l'ocio attivu. È in ellu, perchè hè questu tipu di ghjoculi chì perfetta perfetta a coordeneté è dinò rinfurzà u corset muscular. Pudete ghjucà cun un zitellu in 9 mesi, in "Basketball di i zitelli", è in altri, micca menu interessanti. E règule di basquetanu sò permettenu à u zitellu per fighjà un bagnu sante, per esempiu, in un bucket. Stu divertimentu hè divertitu per a criatura, particularmente se u ghjocu salta fora di u bucket, o solu ùn micca micca tombu, è poi chinuci in u pianu cun un anellu.

Allora, un zitellu in 9 mesi hè digià una petite persona cù i so brami è i so dumande. Hè in questa ora chì ellu hà pigliatu un intaressu à l'altri figlioli, per pruvà à sapete sillà e, forsi, per esse senza supportu. Ùn si sdegnassi se u vostru karapuz ùn sapevanu micca fà qualcosa, perchè tutti sò diversi, chì significheghju chì u so tempu ùn hè micca solu ghjustu.