U zitellu in 7 mesi - sviluppu è nutritura

Vede un picciottu di sett'anni hè un piacè. Dighjaremu chì parechje assai, è cerca per amparà più in literalment cada minuta. U sviluppu di u zitellu à 7 mesi hè un salto forward, è a so nutrimentu hè stata arricchjata cù assai prudutti novi.

Certu, quandu u tempu vene, tutti i zitelli prusperà è si sò à pusà, è cun l'aiutu parenti, chì ghjè in parechji tecniche di massaggi, in l'esercitu di u ghjornu, stu prucessu serà più veloce. Dunque, u sviluppu di un zitellu in 7-8 mesi, seje o un zitellu o una zitella, hè direttamente depende di noi, i genitori.

Cù l'aiutu di manipulazioni simplici, duvemu à rinfurzà u corset muscular di u zitellu, chì detti a spina. Questu hè assai impurtante per a furmazione di a postura di u zitellu, perchè quandu ellu nantu à e pedi è accumincia a caminari, a pressione è a carica nantu à e vértebri anu aumentatu assai.

Chì pò esse un criaturu?

Hè impussibule definitu di e normi per ogni mese di a vita di u zitellu, chì u zitellu deve seguitate. A mamma debite bisogna chì tutti i figlioli sò individuali, è cusì ponu esse da u figliolu o figliola di ciò chì u ghjovanu vicinu o di a zitella chì sapi di più, hè simplice chì oghje. Piglià parechji settimane, è u zitellu hà da cumincià à fà ciò chì hè inherente in a natura.

Per regula, i picciotti sò più nimichi in termini termichi chì noce, è per 1-2 simani comenzan à pusà o si crawli prima, ma questu ùn significa micca u so genius, perchè altrimente (a correcità di u parolle, a memoria), e cose superi pronti.

I mesi di sete settimane si pò digià bastonu bè cù u supportu, è per ottu misi poveru e so cumpetenze per a perfezione, nant'à u pianu praticatu senza falli à u partitu o in fronte.

Sette settimane ùn sò l'età chì i zitelli pruvate per coghju. Mamma pò stimulà u desideriu di un zitellu per apreghjunghje una nova attività. Hè bisognu di un ghjocu brillante, chì u zitellu vole vene. Trascendi prima di ghjornu nantu à u so zumme, è da quì sottu tutte e quattro, hà prestu cumprà a manera di coordina u travagliu di i piani è i pericultori per arrivare à l'amore estimatu.

Tanti zitelli di sette misi pruvate di cullà nantu à i ghjambi in una presoa o un arena. Prima sò stannu nantu à i so pedi nantu à i ghjinochji, è, dopu, tirannu à u latu di i so braccia, si sò straggiati, sgaggini, nantu à pedi fermani.

Per rinfurzà i musculi, a mamma devia sempre una sola volta un pittendu di massa di ghjornu, i musculati e spina lumbar. À u primu, si prisintò nantu à i so pedi, u zitellu ùn sape micca à pusà per quì, è per quessa, dopu a speranza di insistenza, cumincia à chiaru è, eventualmente, stalla fatta.

U sviluppu di u zitellu in 7 mesi serà più fruttìbule si u zitellu hè participatu in i ghjoculi. U zitellu utilice ogni ghjornu di piramidi, cuttimi drapelli, sorter simple è i ghjoculi in quessi u cercanu, quandu a mamma amega un ghjucatu da u zitellu, in a so visibilità, è u zitellu si trova.

È assai piace i pezzi di u ghjocu cù a participazione di u musicale propiu, o più piacevule, strumenti. Per fà quì, i buttigliotti di petite chicchi sò chini di cereali varietichi, chì u sonu diffirenti, è u zitellu hà felice chì lasta, è appena aprende di distinguishà da u sonu.

Dieta apprussimata di un zitellu in 7 mesi

U pruduttu principale in i zitelli di sta età hè sempre latti o una mischju adattatu. A nutrimenta di un criaturu di 7 mesi chì hè nantu à l'alimentazione artificiale durante 2 simane hè davanti à quelli chì anu amatu. Hè per esempiu, i novi prudutti sò supposti di esse introditi in a dieta solu un pocu prima.

I figlioli 7-8 mesi hà digià pruvate una varietà di purè di frutta - mela, banana, pera, un muggini chì hè statu pruvata ancu. À questu ora hè necessariu di acquistà di u zitellu cù prudutti di u latte à u grassu è di u kefiru grassu di grassu è di cagiunà à meat - steam chicken or beef tefelki o puree di carne.

Per esempiu, pudete pruvà questi prudutti à u ghjornu:

U ghjornu di l'alba è a ghjurnata smintaghjanu l'alimenta complementarii, è in u ghjornu, hè cunsigliu di prima di darà u zitellu à un pruttu principalu, è da u latte cun u lattu o una mistura.