Cume spessu avissiru duvitti nutari?

I ghjovani parenti anu parechje questione in quantu à u cura di un ziteddu. Dopu tuttu, vo vulete sempre u zitellu à cultivà in un ambientu induve l'alimentu, dorme, camini, etc., eranu i più chjucchi. È se tuttu hè più o menu chjaru cù passeggiari è sughjornu, incù nutizie nutizie, per esempiu, quantu spessu pà alimentà un nascitu novu, arise in mamma è pane assai spessu.

Ammaistula

In a distanza da l'Unioni Soviètica, un sistema hè stata sviluppata per alimenta un zitellu à a cerva cada 3-3.5 ore à u ghjornu di u ghjornu, è à a notte hà stallatu nantu à un santu di sittighjune continuu. Ch'ella hè o micca bè, u prugramma hè assai cumplessu, perchè ci sò ancu i sustinziunari è oppuru di stu modu di crià i zitelli.

Ora i tempi anu cambiatu è a dumanda di quantu spessu sia necessariu di furnisce un criaturu nascitore cù u latte maternelle, in ogni ospitale risponde: "À dumanda". E questu significa chì à u mumentu chjovu di u zitellu hè necessariu di attachete à u pettu. In ogni modu, in questu sistema ùn ci sò norme: se u foglie è sanu è bè guadagnatu di u pesu, ghjunghjite hè cunsigliu per alimentà di 8 à 12 volte di ghjornu. Sì i prublemi di u zitellu sò assai sfarenti di e propostu frontiere, in un di l'urdinaria, da esse da esse rializatu à u pediatricu.

Parlendu di quantu spessu teniu bisognu à nutriscia un neimu di a notte, u puntu ottimali hè di 3 à 4 feedings. Se i genitori sò furtunati è anu un figliolu chì ùn ùn ùn svegliate à a notte per 6 ore dopu in a fila, ùn hè micca cunsigliatu per esce statu spezialmente per alimentà i migghiori. L'sola eccezzioni hè quandu u zitellu ùn guadagna assai pesu.

Inoltre, ci sò casi, in particulare se i genitori ùn praticanu manichi chì u zitellu pide un pettu. Ch'ella hè pussibule spessu per alimentà u natuvulu, hè una di e dumande più frequenti in a situazione dada. In ogni casu, si deve esse cunsideratu chì u zitellu hè più prublementu di u so rifletteri chjappu, è micca u desideriu di manghjà.

Artificial feeding

Quandu risposta à a quistione di quantu spessu pà alimentà un nascita cun una mistura, i pediatrici sò unanimi in i so opiniri è recommandé recommandant una buttiglia à u zitellu ogni 3-3.5 ore. Sì dùie osservati dosi dietetichi, ma u picciottu pidendu à manghjà più spessu, hè cunsigliatu di cunsultà un duttore, tk. Hè pussibule per u zitellu questa mutazione ùn hè micca adattatu.

Allora, à a quistione di quantu spessu sia necessariu di furnisce un nascita, a risposta veni, prima di tuttu, di ciò ch'ella manghja. È se ùn avete micca un numaru exactu annantu l'allumamentu, da quandu avete alimentatu a mistura, a tarifa rregistrata hè 6 volte di ghjornu.