Figuri cù l'ameglie

I fichi (i fichi, i fichi, i fichi, i botti vino) sò un magazinu di vitamina (A, B1, B2, C, folic acid), macronutrienti (potassium, magnesium, fòsfor, calcium, sodium) copper), è ancu cuntene proteini, grassi, carbuidrati, acidi organici è fibbra. Dati tali caratteristiche, a bacca pò esse benefiziunà a mamma è u zitellu.

Hè sopratuttu solu per a calcium calcifume in i fichi. Stu macronutentiu hè assai impurtante per u zitellu, per i so ossi frutili. U potassu hè cuntenutu in u ficu assai volte più chì in una banana, è questu elementu hè assai impurtante per u sistema cardiovascular è nervu. Inoltre, a figue alberge un effetti positiva nantu à u sistema digestivu, aumenta u tonu generale di u corpu, è hà un effettu desinfettante.

Ma hè pussibule di manghjà figue per una mamma in infermiera?

Normalmente in u piriodu di a lattazioni, a mamma hà da seguità una dieta stretta, questu hè principalmente causa di a pussibilità d'allergii è / o stomacu in u zitellu. Per sapè da a riazione di un fogghiu à un pruduttu particular, pudete pruvate, ma avete bisognu à fà cun cura.

Cumu introducesi i fichi in a dieta quandu u lactà?

Per entra in a dieta di una mamma in infermiera, a ficu hè necessariu cum'è tutti i prudutti novi. Avete bisognu cù un bagnu è vede a riazione di u zitellu durante u ghjornu. S'ellu si durante questu tempu ùn anu micca signalhei d'allergii o indigestioni di u stomacu, invece i fichi pò esse cunsumati. Pò esse frutti freschi è sicchi.

Tutte e pruprietà ùtule in a forma secca sò priservati, solu a quantità di zucarieri aumenta. In i fichi fugliati di zucarani cuntene più (finu à u 37%), mentri in u zuccaru frescu hè di u 24%. Ma sò sti zucaroli naturali è purtaranu più benefici ca in male. Dognu tutti i propietari utili di i fichi è in l'absenza d'allergii in migghiori, a mamma pò assicurà senza male.