Pudete i mamme mi tomba di a mamma?

U nàscita di un zitellu hè una ghjenuvisa felicità per a famiglia, a cunvenzione logica di una speranza di 9 mesi è d'ansietà. È finalmente a mo mamma piglià i so migghiori, cusì belle è nativa. Ma cù u nascita di u to figliolu o figliolu, altri, ùn cumbentu micca prublemi menu pressanti. Ciò chì hè pussibule di manghjà a mamma di nursing? Chì sò pruibbuti i frutti è ligumi è chì sò viciversa, sò utili? U pumu, in particulari in l'estiu, pigliate in i nostri tuli un locu spéciale - borscht, stufa d'olii, insalati, prugne ricchi ... Questa ùn hè micca una lista completa di pratiche chì ùn pò micca esse dispensati senza aquesta maravigliosa verdura. Cusì, pò i pumati sò alimentati à a mamma?

Tomate cù a lattazioni

Ancu in l'ospitalità di maternità a zitella hè stata annunziata una lista di i prudutti perchè à a salute di u natuvulu. Questa lista cumanda l'agliu è a cipolla, spezie è cundimi, uva, prugna, citrus, legumi è tomate.

Ma perchè ùn ponu pumetta amare è mammi, perchè sta maravigliosa verdura cuntene vitamini è minerali chì furnisce u corpu umanu cù tutti i sustanzi necessarii per u sviluppu. U licopenu, chì provoca un coloru vivu di u tomate, prutege contra u cancru di u sistema ripruduvante, è a serotonina hè un antidipressore naturali excelente.

Ci hè una questa lòggica - se u vegetale hè tanti boni propietati utile, perchè ùn pò micca abbigliate?

Avvanzi è dannu da i pumati à i mariti in infermiera

I studii realizati da i scientisti cunfirmanu i qualità uniche di u tomate. Solu 1,5 pozzu di zuccheri di cume cumpone u duminiu di u vignaghjolu di vitamina C. Per una donna di nursing, u fattu hè incredibile pertinente - postu ogni ghjornu, un zitellu scherzi un gran quantità di latte, è cun ellu l'esercitu di a mamma. Per quessa, i prudutti in a dieta di a mamma ùn devenu micca solu per risponde à i costi energetichi, ma ancu avè furnisce i migghiuri cù l'elementi necessarii.

U tomate hè un magazinu di vitamini. Ma, però, i pumati ùn sò micca ricunnisciute durante a lattazioni. Hè tuttu di u pigmentu rossu, chì hè l'allergenu più forti. Hè ancu din vegetale pò causà colic in l'intestinali immaturi di u zitellu. A volte una reazione allergica ùn hè pruvucada da micca un pigmentu, ma da i nitrati.

Se vulete manghjalli i pumati, confiare micca solu da u vostru ortu o vinditori fiduciate. I pumati chjuccerati prucessi pò causari avvilinassi seri in a mamma è u zitellu.

Cumu pudè cumprà u tomate?

Se i vegetali sò compru ind'u u mercatu, verificate currettamente l'integrità di a pelle, a presenza di bòcciuli putenzi. Ci hè u più grossu è più forte u pelle, u più prubabilmente a presenza di sustanzi chimichi in u fetu. Ogni fruttu è vegetale hà a so staggione, i pumati d'istati darà assai più beneficii chì i serdi o purtati da altri paesi.

Una bona manera di verificà u tomate nantu à i nitrati hè di pientu nantu à una superficia dura. Se a verdura surgìa cum'è una bola, è hà sappiutu parechje volte da u tavulinu, in questu ghjornu, ci hè assai chimica diversa. Ma s'ellu si a cuticule rintrachjaramente, ci vole chì u tomate hè bè.

Cumu pudete manghjà i pumati per una mamma in infermiera?

Ci hè una regula inutilmente di introducing new products in a dieta di una donna chì hè allargatu. Solu una sola verdura o fruttu à u mumentu, da un rigoredu cuntrollu supra a cundizione di a pelle, l'intestini, u benessivu generale di u zitellu. Se ùn nè nisuna nisuna reazzione, a mamma pudete aduprà stu pruduttu cun cura, ma senza scurdà a propietata cumula di l'allergenu. Questu significa chì per a dèciche u tempu una insalata di tomate pò pruvucà a urticaria, anche anch'ella prima u zitellu a tullivanu bè.

Eppuru u pumati, ricurdativi di u sensu cumuni - limitu à a mità vegetale. À quantu ùn voi micca vugliunitate, u surplus duce solu. I primi sei misi dopu à u nascita, fate di tomate salate è salitu, perchè cuntene assai oru, salinu è altri cundimi. Molti parle dumandate nantu à u pumadoru seccu assicuratu - pò esse sta mancanza aghjustata? Certu, sì, sì u vostru piccioccu anu vie, è ùn hà micca avè una retazione à i pumati. Ma ogni cosa hè bona in a moderazione.