U Rotorua Valley


Ùn sò tutti i turisti anu visitate indispensèvule in i paisi civili, passendu per i musei o sighendu in a spiaggia. Quandu vulete truvà un raru insoliticu di a natura, induve fascinate cù u so misteru. In Nova Zelanda, avete definitamente l'uccasione di rializà u so sonu visitannu u misteru di a valle di Rotorua. Hè situatu à a parti cintrali di a Isula Nordu di stu paese è si ocuva l'antica piaghja vulcanica di Taupu.

Malgradu u fattu chì e cundizione per vive quì ùn ponu esse chjamatu cumminatu, i primi persone da a tribù Maori hà custituiti annantu à quattru anni fà. In a so lingua, u nomu di a vaddi si sona à Takiva-Vaiariki, è hè traduciutu cum'è "Paese di acqua calda".

U centru di Rotorua hè a piccula cità di u stessu nome - una veru Mecca per i turisti. U stabilimentu hè circundatu di 11 laghi, ma era custruitu nantu à a spiaggia di i più grandi d'elli, u so nome coincide cù u nome di a valle è a cità. Tra l'abitanti Maori, questa postu di a civilisazione trà e fauna hè cunnisciuta com Te Rotorua Nui-a-Kautamamomoi.

In u vallée, assai balneològii ci sò stati edificati, induve sò i malati di tuttu u mondu. Dopu à l'abitanti di i bagnu d'acqui e di i bagnati di barracu pudete rinuvà ancu a so scatula.

A magia di a vaddi

Rotorua in New Zealand hè u centru di attività termica putente, chì determina u terranu lucale è u clima. Ùn ci hè un nìmulu cilestu: i nuvuli di steam sò sviluppati sopra u tarrenu, u gurgling hè intesu da i numerosi stagni di fangu, per culpa di i bombe, chì si sviluppenu sopra, in i gole, cum'è serpenti, sizzle i campi fumarioli sulphur. Parece stranu chì quì pò puderà abitaru a ghjente, ma u terrenu ùn era nativu à una generazione di Maori.

In ghjiru à u lavu Rotoru ci sò documenti di geysers chì ghjucanu i so ghjetti à una altezza di circa 4-5 m. A vista di elli hè solu una vista inolvidable, perchè parechji volte eranu simultaneamente, è quarchi unu dopu l'altru. Cù sta stampa majestica, ùn ci hè micca un mondu show nvintatu da un omu.

Attrazioni in u Rotorua Valley

Di e principale attraversu di u vallée, digna di l'attinenza di i viaghjatori mai avvisi, avemu nutatu:

  1. Giganti di Pohutu è "Pianu di u Príncipe di Gales". L'ultime emerge solu in u ghjugnu di u 1886 com'è a cunsiguenza di l'eruzzioni di u grandi volcano Tarawera, chì hè parechji chilomitri da ella. Prima, u geyser "Piume di u Principale di Gales" fa eruptu ghjuntu prima di u corpu, ma avà a so attività hà sviluppatu significativamente. Kohoutu hè u più grande geyser in New Zealand. U diametru di u ventu hè di 50 cm, è u flussu di l'acqua caldi sottuponizione pressu da quì ogni 20 minuti.
  2. Vakarevarev Thermal Park. Okkupa i dui banchi di u Poireng fiumu. Basta in u parcu ci sò numerosi laghi, a temperatura di l'acqua chì si trova à u puntu di ebbulenza. A so superficia hè quasi impossibile per vede per i clubs di steam, è da u mondu esternu di u lavu guarda u cordillu. I banche di i reservori sò cuparti di i felchi giantini chì anu vistu u passatu preistoricu di a Terra.
  3. Hot spring da Hinemoa. U cunsidereghja u so dovutu di natà micca solu i residenti lucali, ma ancu visitanti. Sicondu a ligenda, questu quì hè u so tardu-igarara - una criatura di fata chì s'assumiglia à un dragon, chì dà a forza di u bagnu è a salute.
  4. U lagu Waimangu. Hè una altra vista maraviglia di a vaddi, situata circa 10 km à u sudu di u regnu soru di i geysers. Dui lagune in chì l'acqua hè un culore bluicatu è verduzzu, hà amparatu da i soggetti in u cràter d'un vulcano estincu. A so culurite hè spiegata da a cumpusizioni spicializativa di e rocci, à traversu e chjave chì accede à i laghi sò pavimentati u so modu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene à a vaddi in avione: l'arrondissement locale Rotorua accetta vols da Queenstown (2,5 ori di volu), Christchurch (1 ora 15 minuti), Wellington (60 minuti) è Auckland (40 minuti). Inoltre da Auckland, ci hè una autostrada. Se decide un utilizanu, vi darà u 3 ore.