Cose di moda - veranu 2016

Tradizionalmente, a moda paleta di u veranu, mentre chì conserva e tendenzi di culore di a primavera, stà bellu più brillanti è più ghjugna. Egliati di moda di l'estiu di 2016 - una cumminazione di culori veri è belli mitchonii.

Eglioli di moda di l'2016 estivi in ​​vestiti

Per principià, deve signalatu immediatamenti chì i culori di moda in l'estiu di 2016 saranu quasi libera di l'opzioni di a paleta antinaturale, acidica. Questi persi suttumette solu per i ribelli vera cun un apuntamentu luminoso, chì solu solu di culore ùn ponu "puntejanu", distractendu tutte l'attenzione da a chica per ella.

Trà i sfumaturi naturali si portanu versioni cumplessi è ricchi cù transizzioni inuditori. Cusì, per esempiu, ci sò parechje sfarente di culore di a paleta blava: di u celu reale è u cobalt à u turcuchju è u verdu blu cun un friddu fora. U culori di moda di l'ultimi tempi di l'ultime - u chjamatu Tiffany colore - hà ancu truvatu u so postu in a linea di tonalità quellu annu.

I culori di moda di a vestizione di l'2016 di l'estiu in scala gialla larga diventanu assai. Stu culuritu era quasi scurdatu di e cullezzione passata per a tempia calda, ma avà tutti i so culori di assolelli sò piacevuli à l'ochju. E vistiti è brusgii di questu colore pare micca inusual, luminoso è, à u stessu tempu, suecia è femminile.

A scala russa hè ancu presentata in i cullezzione di l'2016 estiu. Avà, in generale, hè satu cù brillanti sò sfarenti vermelli classic, u culore di Bordeaux hà diventatu più pertinenti da u vaghjimu. Ma u corallu hè fora di a moda, sta stagione ùn hè quasi nisuna nunda di esse truvata.

U verde si usa in i so sfarenzi classic, satued è in più pastel, delicate. U culore di u veriche veramente guarda bè in a vistimentu di moda di l'2016 estiu.

Hè ancu avissi nutatu a tendenza à usà cumminzioni classichi è culori simuli: rossu - biancu - biancu, biancu - negru, mustarda - biancu - negru. Bellezza hè in simplicità.

Ma si avete bisognu di identificà u culore di moda di l'estiu di 2016, sta dumanda hè sustituita, sicuramenti, da dui sfumature in a paleta pastel : calidez foglia rossa è freda in blu, un pochju chì abbandunà per lavanda. Questi culura seranu cunsideratu i più apprizzati, belli è moda in l'estiu di 2016.

Inutili, l'scala pastelu ùn serà micca sminticatu. E culori cù l'ombra silenziu sò assai populari cun parechje ghjoculi, perchè elli si sentenu feminine, micca troppu provocativu, è attruva ogni attenzione à a pruprietà, è micca à u listatu stessu. A rivezione sarà una cumminazione di l'ombra di pastel of the upper, per esempiu, una blusa o una camiseta è un livellu più luminoso di u minimu abitatu (per esempiu, una blusa blu è una faldda blu).

Calzature di moda per l'annata 2016

Determinati cù quelli culori seranu in moda in l'estiu in 2016, assai riflette nantu à a culore veri di i scarpi.

Per principià, deve esse dichjaratu chì u classicu: e sabbia, crema è marroni è e sandali (sapori neri sò usati menu spessu in l'estiu), hè sempri pertinenti. Inoltre, ora in moda cù triunfaliu ritornu sviate di colore biancu - serà unu di i più modi in l'estiu di 2016.

In u restu, quandu ellu u so scarpi, unu deve esse principiatu da quellu chì hè prughjettatu di purtalla. Se u vestitu stessu hè satuatu cù fiori è mudelli, hè megliu esse elli per un pezzu di un culore, u culore chì serà o universale, o pò esse facilmente assuciatu cù unu di l'ombra in vestiti. Se pensa di portà un vestitu modestu è restrittu, una bona decisione serà di coglie i calzetti brillanti, sandali o sandali chì, in cumbinazioni cù u saccu, farà a imatge più interessante.

Hè assai populari serà ancu questu mudellu di staggione di i scarpi cun un 'endroitu "" metale "chì brilla in parechji culori. E pudete sceglie micca micca solu com'è un vestitu per a salda o per l'impresa di a sera, ma ancu in u ghjornu.