Jam made of mulberry - ricetta

A marmellata di mulberry ùn hè micca solu savurosu, ma ancu cunsideratu. Pò esse furnitu per pancakes , casseroles, pastelli di furmagliu, ecc.

Cume foglie cunfine di mulberry?

Ingredients:

Preparazione

Basgi assai ordenatu, sguassà i danni, cutjati cù tisbi di tisei, ma abbandunate una piccula parte di ellu. In a cunchita di u zuccheru, fate l'acqua è mestisce. Coglie u ghjarchu nantu à una fljvia dècau, è muvimenti sempri.

Allora accuminciassi u zitellu cù un servitù calore è mette nantu à a stufa. Quandu a frasa di sera di foglie, restu u focu è fervente 5-8 minuti. Dopu à quessa, a rinfriscà da u focu è dete settore. Dopu à 8 ore, ripetì u prucessu novu è à a fine aghjunghje u zucchetta di limonu à a marmellata. Portemu a massa à fogghi, fassi cun una cuchja, fate nantu à i foglie è trovu. Un cunfruitu di muleri prestiti piacerebbe tutte l'inguernu.

Ammucera deliciosa da mulberry and cherry

Ingredients:

Preparazione

Partemu da u vermu di sita, eliminate i frutti verdi, foglie è farini. Allora l'arriccate in parechji lotte sottu à freti acqua friquenti è ponu nantu à una pettinezza sicura à secca. In seguitu, aghjunghjemu a bacca in u contenale di u blender, intrecciate à l'homogeneità è viaghja in a tazzuletta, in quale puderemu fessi alloghji. Avemu prumessu a ciliegia. Per fà questu, custruemu dinò cun cura, fugliate e fioru è di frutti sottiliati, rinfriscà bè sottu à l'acqua corrente è si vendu un momentu, nantu à una tagale, di siccà. Dopu quessa, rinforza tutte e colti è ossi.

Allora aghjunghjeghja a ciliegia in a tazza di u blender, scrusciara à una massa homogeneia è di scorri à un bacinu per ghjunghje in cucina. Cumu combine purée di cherry cù un vermu di zuppa, pour in u zuccheru è intruduce à pena.

Pudete u meloggiu nantu à u focu dilicatu, porte à fure è fate fogghjulu in l'intricatu da foglie durante uns 30 minuti. Pigliu subbundilu subbitu a vinu cun un filtru purgatu, cuvertisce cù stile sterile in alta è rotulu. Turnate i banche in capu è spedinu in un statu tali per enfosionar. In seguitu, pudemu guardà u trattatu in un locu friddu è scuru in tuttu l'inguernu.