Media: Cameron Diaz hà avutu un figliolu adoptatu

Ricerà in a pressa occidentali era infurmazione chì l'eminenti attrice di Hollywood, Cameron Diaz è u so maritu Benji Madden sò preparati per esse sti genitori. Un segretu sicretu annunziu disse à u mondu sanu chì a coppiu prontu adoptarà un criatu novu.

Pensemu chì a festa di l'attrice è musicista hà 2 anni fà. À quellu tempu u famusu cummedale hà dettu chì hà cumminata, ma a maternità ùn hè micca per ella. Sona com'è questu:

"Per avè i figlioli hè assai seriu! Ùn sò micca prontu à assumisce a responsabilità d'una altra persona, salvu a mo stessu. I figlioli sò travagliu, è ghjornu è notte. Sì, hè assai più faciule per vive senza i zitelli, sì, ùn puderebbe figurà cum'è una mamma.

Dopu un annu di una vita di famiglia tranquilla è cuntenuta, a Sra Diaz cambiò a so attitudina à a maternità. Allora in a stampa erani articuli chì a coppiu avìa pruggittatu di avè un criaturu.

I sonnii è piani

In u frivaru di l'annu l'annu, una fonti vicinu à Diaz è Madden hà dichjaratu chì a coppula hè stata prestu à diventà parents:

"Cameron s'hè rializatu chì era pronta per fà una mamma. Ella ùn vole micca esse atteggiassi è viaghjà, hè interessata in affari di famiglia è hè desideratu chì a famiglia era grande. Dighjà, stanu travagliendu attivamente per fà u sognu verificatu ".

Un annu sanu hà passatu, in a premsa tutti oghji è altra volta, pareva una foto di l'attrìcippu cuntrollata cù cumuzioni è assicuti nantu à a gravidanza. Ci hè vultatu chì l'attrice di 44 anni pruvatu à imbarcaru, ma ùn hè micca successu. In cunziguenza, un coppiu amico hè stata cunclusione: avete bisognu di adopra u zitellu.

L'insideru cuntò di i dati di i so intesi:

"Sò chì avè prugatu di piglià un criaturu americanu. E Cameron è u so maritu, sònniu di u so figliolu, è sò assicurati chì u zitellu furtificà a so unione. Hè pronta à aspittà, è capisce chì l'adopzione hè una rispunsabilità seria.
Leghje ancu

Tutta a stessa fonti dici chì l'estrema di Charlie's Angels hè attivamente cumunicata cù i so amichi chì anu pussutu figlioli, è dumandani à l'infurmazioni di l'assistenza è l'educazione, leghjendinu assai littirarii nantu à questu sughjettu.