Chris Brown a battaglia di Rihanna: "Vuliu intricà i suicidi"

Rihanna è Chris Brown hà parlatu assai. In ogni casu, dopu chì anu novu si sprimi in relazioni in u 2013, accuminciaru a scurdari di sta alianza. Ma l'altru jornu u nome di Chris è Rihanna anu novu nantu à e pagine di a stampa, è a culpa per tuttu fù u trailer da u documentale di film "Bienvenido à a mo vita", chì hè quì nantu à Internet.

Una filmata di a vita di Chris Brown

Avà, prubabilmente, se dumanda à i fannii di l'avvenimentu più brillanti in a vita di un cantante, parechji di elli scurdate micca solu i so cuncorsi è i canzuni populari, ma dinò una storia terribili cù Rianna beating in 2009. A stampa "Benvenuto à a mo vita" ùn privassi micca solu u successu in a mostra di l'affari, ma ancu di u tempu chì Quandu era in u mercatu.

U trionu cumencia cù u fattu chì Chris hè in a stanza è si trova nantu à una sedia chì hè in u centru di a stanza. Appressu nantu à i scrini di televisiunà appressu un dopu l'altru i so culleghi: Jamie Fox, Asher, Rita Ora, Jennifer Lopez è parechje altri chì amparanu u so talentu. In ogni casu, a scuperta foto hè rimpiazzatu per un metudu da a nova. Eppuru i parlavanu di u brutale pugnu di Rihanna, u so amatori, è u fattu chì u cantanti fughjita u locu di u crimeu, oculta da a polizia. A fine di u video, u viscuvatore vi vede a confession franco di Chris chì hà saputu in quelli ghjorni: "In un puntu da u mo artista americanu favorito, divutu in un criminale, un inimicu di l'statu. Aghju falatu da a cima à u liceu, mi paria ancu chì e mo alasiani sò chjusi. In quelli ghjorni ùn puderme micca solu di dorme è mancu. Vuliu metudu suicidiu. Purtroppu per ciò chì era successu ". In u video, pudete vede ancu a so mamma. Ella dici cù lagrimi in i so ochji chì u sicuru chì era in u mumentu ch'ella sapia da u pallimentu: "À quellu ghjornu, quandu u succorsu, aghju cuminciatu à capiscia chì eru persa Chris. Era u momentu terribili di a mo vita. "

Leghje ancu

Rihanna pirduna Brown

Scopre i ghjovani in u 2007, è in u 2009 avianu una storia cun u battellu di u cantante. In l'estiu di u stessu annu, a tribunale truvò culore culpè Culone è hà stabilitu un intervallu di probatoria di cinque anni. Inoltre, a magistratura hè statu pruibita d'avvicinà l'antica amata più vicinu di 46 metri. In u 2013, Rihanna pubblicumente admittò chì hà pirdutu Chris, è anu da novu à scuntre, ma prestu a coppula spina.