Crisci natuvana

I psicologici distinguiscenu parechji termichi critichi in a vita di una persona, è u primu di elli si trova in seguitu dopu a nascita. In questu articulu, parlaremu di e carattaristichi di a criscenza di u culleghju, u cunghjettu di a rivitalizzazione, i so sinistra è i metudi di sopra.

Caratteristicamenti psicologichi di a crisi neonatal

A crisa di nascite hè chjamata stampa transituali trà a vita in u corpu è fora. A prisirvazioni di a viabilità di u zitellu durante u periodu hè tuttamente a responsabilità di l'adulti chì sò vicinu - senza l'aiutu, u natuvulu ùn hè micca incapaci à furnisce cun cundizzioni chì sò adattati per a vita. Hè adulti (per regali, i genitori) chì prutegginu u foglie da u friddu è u calore, alimentanu è prutege. U signali principali di a criticita di u piriodu novu hè una parcorsu di pesu à u babbu in i primi ghjorni da a nascita. Hè cume chì u primu periudu crìticu in i migghiori di vita faciimu quandu u so pesu hè stata restaurada è hè statu ugguali à u pesu à u tempu di nascita. Comu regula, a crisa di u solu di nascita ùn dura più di 1-2 mesi.

I causi di a crisa di i culminati sò a dependenza fisiulogica entera in l'adultu, quessa, a socialità assuluta cumminata cù a mancanza di coordinazione di i miccanichi è di i metudi di cumunicazione cù l'altri, perchè i culminati ùn anu capace di spiegà i so bè i desideri cù l'aiutu di parlà. In i primi corsi di vita, u zitellu si basa solmente nantu à rifuggi senza cundizione - indicative, protettivo, sucante è respiratorju.

Hè cun u distrettu trà a necessità di l'assistenza è l'incapacità di cumunicà in modu efficau è hè assuciatu à l'aspettu di a prima neoplasma psicologica di u piriodu novu - l'emergenza di l'attività psicologicu individuali. Questa neoplasia pò esse osservata in forma di un cumplicatu di rinvivimentu di u zitellu.

Cumplicatu per rinascia u zitellu

Un gruppu di renaissance hè chjamatu un gruppu di e seguenti reaczione:

Hè a presenza di un complexu di animazione in certi staddi di u sviluppu di a psyche di u zitellu chì testimoniu à a curretta di u so sviluppu. Hè pruvatu chì u complexu di rivitulita hè furmatu prima in quelli zitelli chì i so genitori ùn solu sà à i bundificii vitale di u zitellu, ma ancu attivamente cumunicà cun ellu, toccu - verbalmente è cunsigliu.