U battèsimu di un zitellu - chì vulete sapè di a vostra mamma?

U nàscita di un zitellu in a famigghia hè preparata solu per i parenti futuri, ma ancu per altri parechji. Questu hè un grandizimu eventuali chì a famiglia è i persone cercati aspittàvanu cun impatenza. Dopu chì u zitellu è a mamma vènenu da l'ingignore, i genitori inizenu à penserà di a realizazione di u rituu di u battèsimu. Sta funzioni hè preparata in modu responsibile. Ogni annu prupone di sapè in anticipu ciò chì sapete di u battèsimu di u zitellu.

A preparazione per a ceremma - infurmazioni per a mamma

Quandu parechji preghjunghje in a cunnessione cù quandu a carriera un ritu. Ùn ci sò nisuna regula clarusa nantu à questu materiu. Hè permessu di battezi un novu da u 8 ghjornu di a so vita. Ma a me mamma hà bisognu di ricurdà chì ùn pò micca assistu à a chjesa durante 40 ghjorni da aduprà. Se u sacramentu si tenenu duranti stu pirìudu, a donna ùn si pò esse participazione. Ancu, ùn deve micca entre u tempore durante a menstruazione è questu ci vole ancu pruveditu.

Hè impurtante ancu questu questione di scegliendu i godparenti. Anu avè da esse stati vicini persone chì sò pronti per intervene in a crianza di u zitellu. E mòriri avè bisognu di sapè chì per u babesu di u battèsenu sò solu sola mita. À u stessu tempu, i genitori di u zitellu ùn pudere micca limità à ellu solu u padru. Ma ancu per questu rolu vi pudete invitarete parechji pirsuni. In ogni casu, deve esse ricordati chì ci sò parechje limitazioni in l'scelta di godparents. Ùn si pò micca:

Inutili, l'scelta ùn hè micca limitata. Pudete invitar parechji amici o altri aligenti à stu rolu impurtante. A cosa principal hè chì a ghjente hà da esse cuntzente di a responsabilità assignata.

Inoltri, a mamma hà da cunsiderà cumu quellu di u battèsimu di u zitellu. In questa occasione ogni donna vole stà bellu intelligente. Ma devi esse cunsideratu chì ci sò parechje regule per visità a chjesa chì deve esse respeta. A Mummia si deve esse vistutu di cuddà sottu à i ghjinochje, e so vestite averebbe cupià e so mani. Ùn puderebbe scurdà di u caprettu è u fattu chì ci anu una cruz in u collu. Ùn fate un cumpagnu brillanti. È hè megliu cede u calzari cù tacchi, perchè a cerimonia dura allughjava, è a mo mamma pozza cansa fatta in questu tempu. A decisione ghjustu serà per dà preferenza à i scarpi còmodi.

A volontà, una donna pò organizzà una celebrazione di questu avvenimentu, stabilisce a tavola è invita à l'invitati. A tradizione chì hà esiste per un bellu tempu, ma per osservà o micca, i parenti decide.

Pigliate un rituali - chì fà a vostra mamma durante u battèsimu?

Certi donne sò temutu da a so ignuranza di e tradizione. I prutezione ch'elli sanu cunfunditi in u tèmpiu, perchè ùn sanu micca ciò chì facenu. Ma ùn avete a paura di questu. Prima di a splutazioni di u sacramentu, i ministri di a chjesa averebbiate infurmazioni nantu à cumu tuttu serà successu. E duranti u ritu, in quale casu, aiutà, aiutà.

Ma u rolu di a mamma durante u battèsimu ùn hè micca cusì grande. Dopu à a fine, u sacrificu leghje a prichera di a so mamma. Pò esse individuali si i christianings sò stati separati per un zitellu. Sì parechji babici sò battezi in u stessu tempu, dopu parechji matri sò lighjiti in a preghiera à volta. Dopu avè lettu, e donne averebbe fà un arcu terrenu tridimensionale. Per questu, avemu prima cresce Allora ci hè bisognu à ghjustu è tilting a testa. Allora andavanu bisognu à fà è fà facinu più di più. Ma ùn in tutti i chjese sò obligatori di fà un nod. Dopu questu, avemu a piglià u zitellu da e mani di u prete. Hè tuttu ciò chì a mamma porta nantu à u battèsimu. In certi cresii, una donna pò esse in un locu duva u sacramentu hè tenutu. In altri, pò esse dumandatu à spedinu è chjamà à a fini. Dà capu sti funzioni deve avè avvistatu.