U sciccareddu bianco di donna

Hè difficiulmente imaginate i più prudutti pratichi chì mudelli realizati da materii brudetti, flat flat, senza fasteners e lacci. L'esempiu di più d'esurtamu di calzature sò sporti senza cordone nantu à i soli di gomma - l' ughjetti antichissimi . Sò lumini, incredibbili cunfurganciari di vèstinu, surprising with the breadth of color and the decorative originale. In ogni modu, tra tutti i variità di mudelli, fugliali femminili neri, chì pò esse chjamati universale, sò distinti favurizzati.

Da u sport à Kazhdal

L'apparizione di questa mota di calzature di a donna hè obligata à Paul Van Doren, chì in u 1966 hà fundatu l'empresa Vans. Eleven anni dopu, creò u primu paru di sdignati, destinati à l'omi, surfendu. A prima volta, nimu hà presu attenitu à a novità, ma in l'anni 1980 l'stampa "Rapid cambiamenti in l'Ridgemont High School" hè nantu à i pantaloni. U performore di u rollu primu in tutti l'sceni appare in slips. Apennà, stu tipu di calzette anu aghjustatu a pupulazione, è deci anni i mods domestica apprezzati i vantaghji di i slip-ups. Oghje, u calzatore in un sportiu hè fattu da e prime brands. Puduleghja pò esse vistutu in e cullezzione di Celine, Saint Laurent, Prada, Lanvin, Givenchy, Mamma di Pearl, Maison Martin Margiela. Sì i primi parigli di mantellu era fattu di tile, chì ùn ùn permettenu l'acqua, oghje in a tendenza di fiorci femminili, è mudelli negri sò i più pruposti. Questu hè duvutu à a versatilità di stu culore, cunciliata per alcune di alcune di colore. I slipons cumpressanu perfetta à l'immagine primavera-oghjettu in u sport o stile urbana .

Inoltre, ùn pensate micca chì questu calza hè rapprisentata da un mudellu. A vendita pudete vedere un pappagallou nìvuru nantu à a piattaforma, chì parfizanu perfettamenti cù articuli femine di u vestitori vetutu cum'è vistiti è faldidi, mudelli cù elementi decorattivi made from metal, piedi è strisce. Sì i sifoni negri nantu à un sole altu currispondenu perfettamenti à u stilu urbanu ogni ghjornu, invece i mudelli di i soli bianchi d'u solitu complementa perfetta à l'imàgine cù jeans, coli, ghjunti sportivi. Una attenzioni particulare devenu esse pagatu à i slipknots neri cù chjusi, chì ponu diventà un accentu luminosu di l'imaghjini. A cima pò esse fatta da matite, perforatu o di patent, in u pezzu di u tè brùddu. Nisunu menu urigginale è un slip-on nero cun stivali. Tali calzarii sò un aghjuntu bisognu à l'imaghjini in u stilu di glamour urbanu.

Cù ponu?

Regoli rigulari, cù ciò chì dà valdi slip-in nero, furtuna, ùn esiste micca. In ogni casu, ancu quì ci hè un petit nuanced - stu calzate ùn pò micca tollerà calzini! L'eccezzioni sunnu tutte di capponi di u corpu corpu è u culore.

Pudete combine labritte cù trousers di mudelli nonclàssici, macchi di denim e cuir, ferri raghji è senza falà di ogni largu, vistiti di cammisa. Cum'è un capelli blu, camisani, t-shirts, capelli, t-shirts e tunici facenu. A cumminzioni di più riesciuta - u slip nero, jeans incredibly topiculi oghje, sposi è cammisa bianca di u male cut. Per fà chì l'imaghjera vede più in moda, i stylists recommandé wearing jeans, tucking the pants à l'ossigghi, perchè sta parte di u corpu femminile hè unu di i più attraenti. Evidutamenti, tali calzetti eleganti, boni pratichi è boni, cum'è un slip-on, meritanu d'esse in un vestitori di donna!