Pèrdita Brad Pitt hà vinutu à l'premiere di "Lost City Z"

Brad Pitt, chì ùn hè micca publicatu pè un pezzu longu, pruvatu à affruntà l'esperimenti per un divorziu d'Angelina Jolie è a siparazioni di i zitelli à l'arti, hè publicatu. L'attore hà visitatu a premiere di a pelle di accionu d'avventura "A cità perduva Z" di James Gray.

Per piace a fans

Aeri à u Cinema di i Cinema di Cìnima di u Cinema di u Premi di u Premi in Hollywood di stampa di a film "The Lost City Z". Abbigliate e so vistimenti, i participanti di l'evenimentu pospose à u photocall. A la gran sorpresa di i ghjurnalisti è l'aligria di l'audienza, micca solu l'astri starring in the film (Robert Pattinson, Tom Holland, Charlie Hannem e Sienna Miller) si apparevanu davanti ad elli, ma Brad Pitt.

Brad Pitt
Tom Holland, Charlie Hannam, Sienna Miller, Robert Pattinson
Sienna Miller
Charlie Hannem è Robert Pattinson

L'attore ùn pudessi micca missu l'estremu di a film, in u quale ellu avia toccu à u rolu principali. U direttore di a stampa suggiurà Pitt per fucularà l'imaghjini di u coronellu Percival Fossett, ma in a fine Brad indispensèvule à pruduce un prughjettu interessanti.

Prima, ma hè allegra

L'attore di 53 anni, chì spende i so ghjorni è e nuttati in u studio, sculture d'articuli di terre, cum'è vistu in l'ultima photo di i paparazzi, veramente l'hà pigliatu. A sacchetti schietta è i pantaloni induve Pitt hà prisintatu in u hall eru troppu grande per ellu, ma u sonaghju radiante è fussu nantu à a so riti dissolviu rumori di a finita di l'anorexia a penurtima sensibule di Brad è di l'anorexia causata per l'stress.

Brad Pitt hà assistitu à a premiere di a pelicula "Lost City Z"
Leghje ancu

Aghjustate una filma fascinante basatu annantu à una storia reale di l'obsessione cù l'Amazonia è l'spidizioni, in u quandu u viaghjatore è l'espluratori Percival Fosset hà pruvatu à truvà una cità perduda in Mato Grosso in u 1925 è scumpareru senza seguimentu, serà pussibule di vedà in u cinema da u 27 di aprile.