L'api - cuntenutu di caluri

Ùn hè una donna di a casa pò imagine di cocchji freschi è savurosu senza greens, chì cuntene assai sustanzi suttili è ancu micca dannu a figura in tuttu. Per quelli chì si sò nantu à una dieta è rigordumente qualità di calori, l' apiusto hè solu un godsend. Veju quantu calori in l'appiattu è cumu manciassi bè.

Celery è calori

Strammi com'è chì pò esse, l'api è una cultura vegetale. In u cartulare, circa 20 di e so spezie sò distribuziati à u mondu, ognuna quale hè vale di u so modu. I pruduzzioni curativi è dietetichi di sta "decorazione" di i piatti cumincianu à parlà in i tempi antichi. Ancu quandu, e donne detti u cunsumu regular di l'alimentariu di l'apicole hà da a billezza è hà cuntribuitu à a migliurà di u sistema digestivu.

In ogni modu, a distribuzione più grande di l'apicultori hè stata avutu ssi ghjorni. E zitelli chì seguitanu a so figura sò spessu usendu l'apicultori com'è un uttellu gustoso è utili à i platti dietetichi. A cosa hè chì u cuntenutu calori di l'apicultori hè assai bassu è quantità à solu 12 kcal per 100 g di pruduttu. Un "supplementu" utile pò esse manghjatu constantemente, senza preghjudiziu à a salute. Inoltre, l'apiare cuntene assai vitamini, ferru, magnesiu è calciu.

Useful "cimi è roote"

Per un scopu di dietetica, spessu usatu è a razzi d'api. Calorie in questu casu sò in ligna, però, a cuncintrazione di sustanzzioni impurtanti per u corpu solu aumenta. Da i radichi sò uttene u sali di api, chì cuntene sodium biologicu. Questa sustanzzioni cuntribuisce à l'assicuranza più veloce di nutrienti da u corpu, è ancu di a rimuzione di toxine.

L'apiisilla si riferisce à quelli prudutti chì pudete manghjà tuttu u ghjornu in tuttoli differenti: aghjunghje à insalati è pieni di carni, decorate i platti, è tuttu questu senza dannu a figura è a salute.