Tè di dandelions - bona è mala

I xarti di ligumi fugliali sò assai populari cun assai persone, spessu anu un aroma agradable, gustu insoliticu è aiutanu à risolve qualchì problema di salute. I prugetti è u danu di u te di u dentru hè cunnisciutu da parechji anni, avemu da parlà di questu bepiratu.

E pruprietà utili di u tè da i fiori di luca

Questa pianta cuntene tanini, colina, àcitu organici, resini, grassi, proteini è inulin. L'ultima sustanza hè un pruibioticu naturale chì si usa a normalizzazione di i prucessi metabolichi in u corpu, i benefici di u tè da u dentru hè chì anu aduprà, pudete restaurà u metabolismu, è questu aiutà à perdente di ecechje libbra senza danni à a salute. Tannini, resini è acidità organica aghjunta à migliurà u prucessu digestivu, pò aiutà à ridivanu di a diarrea, ma ricurdate chì una edita pò micca esse inclusa in a vostra dieta pè quelli chì sò di stinpi.

A pruprietà ùtule di u tè da u dentru hè chì aiuta à eliminà l'anemia è ancu aiuta à a lotta cù l'ateroesclerose, perchè cuntene ferru è potasio, necessariu d'incrementà u nivellu di l'emoglobina è rinforza i vini. I sperti chì a vittura ci manca u colesterulu, cusì hè incredibile bisognu à l'omi nantu à 50, spessu sottu sta problema.

A prisenza di a vitamina C face u tè un mediu indispatabile di ridivà di i friddi è di a gripe, pò ancu esse drisse com'è una meda preventiva.

Vale di ricurdà chì i sperimentali ùn avianu micca recommending bevi più di 6 tsp. té nutatu per ghjornu, altri ùn pò esse problemi stomachi, postu chì a vanda aumenta l' acidità di u zucchero gastru . Contraindicatu, el è quelli chì anu rienzio allergii à l'infuzione di u dentale.