Enti modificati genetichi

I prodotti modificati genetichi sò ottigati via l'applicazione di e tecniche geneticu di l'ingenieria per a mudificazione artificiale proposa di u genotipu originale di un organizmu. I metudi genetici di l'ingenieria sò usati per creà organisimi mellutinati (pianta, animali, fungi è microorganismi) cù proprietà specificati.

U modi chjucu di a mudificazione genetica hè l'usu di i transgene (per esempiu, a creazione di novi organisimi cù i ghjente necessarii da parechji altri organisimi, ancu di e diverse spezii).

U sistema di scambiu di u munnu tutta a certificazione chì permetterà u cunsumadoru per distingue cù prudutti agriculi chì ùn sò micca stati genetically modified da genetically modified foods.

Scienza contru "storia di horrore"

Avemu scurdate di bè: à u ghjornu oghje ùn sò micca opinioni scientifichemente serii, studii è evidenza chì ci cunfermanu, annantu à qualunque periculazione di prudutti modificati geneticu. L'unicu travagliu nantu à questu tema, i risultati di quali eranu publicati in un journal seriu, fù ricunnisciutu da a cumunità scritta internaziunali cum'è una falsità esplicita è deliberata.

L'opinioni di a sicurità di l'alimenti modificati genetichi eranu divisi, principalmente per l'especulazione pseudoscientifice. Malgradu l'opinioni di i biologi, un gruppu di scientisti (chì ùn sò micca sperti in u campu di a biologia) esprimianu l'opara chì l'utilizazione di l'alimenti modificati geneticu ùn deve micca permessa. E persone chì ùn sò micca versi in bioluggìa sò felici di "masticarà" u tema, grazzi à quali preghjudizi persistanti sò furmati in a sucetà, chì righjunghja u nivulu mitologicu. Grazzi à l'opinioni populari, chì sò assai dubbiti da u puntu di vista di a scienza, i prudutti geneticuamenti modificati eranu include in a "lista negra".

In difesa di l'OĠM

L'Organizazione Alimentarii è l'Agricultura Agricultoriali di l'Unione Naziunale (FAO) cunzidira a creazione di l'organisin transgenici com una parte integra di biotecnologi agriculi moderni. Inoltre, a trasmissione diretta di i ghjetti chì anu dumandatu, chì stabilitendu a presenza di tracchiori utili, hè a ghjurnata di u sviluppu naturale di a selezione prufessiunale. I tecnulugii muderni per a creazione di produtori transgeneini expandanu e capacità di criatori à a pussibilità di trasfirimentu à novi organisimi trazzii utili trà e spezie non pezzu. Per via, si pò privà novi organi di genes indettati, chì hè impurtante, per esempiu, per a nutrizione di e parenti allergii è di diablanti.

L'usu di i pezzi transgenechi ùn solu maiori aumenta u prucessu, ma dinò aghjà à a viaghità di l'organisai à parechji influenzi. E questu significa chì quandu u crescenu l'organisazione transgêgichi, l'agrochemistry (pesticidi è fertilizers), è l'hormone di crescita pò esse usatu à minimu o à tutta chimia senza sferimenti spessu disgustati.

Hè incertezza chì, cù l'incrementu prugressivu di a pupulazione di a terra, l'usu di l'OĠM è una di e manere di risolve u prublema di famu.

U statutu currente di e cose è l'utilizazione di l'OĠM

In a Unione Europea è in u territoriu di a maiò parte di u paese di u spaziu post-suvièticu, i prudutti GMO sò tradiziunale micca usatu per l'alimentazione (ùn sò micca permessi per a pruduzzione), cum'è l'imballa incù orgogliu.

In principiu, correctament, una persona hà u dirittu di sapè cum'ellu hè cumprà è utilizà.

In ogni casu, l'oghje di i Ogenci pò esse disappagliatu: in parechji paesi granni cù l'agricultura sviluppata, creceranu è cunsumu l'alimentu geneticu modificatu durante un bellu tempu senza cunsiquenzi negattivi visibili è pruvati.

Inoltre (oppe di i OGM, rilassate), semu allibuli da parechje persone, perchè i anni 80 avemu ottinutu l 'OGM di farmaceutica.