23 statures di filmi preferiti di l'anni passati è ora

Hè triste, hè bella per vende maiò hè micca datu à ogni donna, è i scentifichi susteni chì questa capacità hè generale ghjinanzà à u livellu geneticu. Ma, in vista di sti donne charming, pari chì anu capace di trattà à u prublema, è ancu in una età assai rispettave, sò stati brillanti è ricunniscianu.

1. Monica Bellucci (1964)

Monica Bellucci ùn hè micca principià a principià a custruisce una carriera di l'attrice di film, principessa da riviste di moda è mudellu. Grazzi à a so figura magnifica è l'exquisite apparenza, hà uttenutu grande successu in u modellu di u duminiu, è u situ web AskMen in u 2004 a mette sottu u primu numeru in a lista di e più bellissima donna di u nostru tempu. In 1990 decidiu pruvà una actriz, cuminciendu cù u cinema in Italia. In ogni modu, un veru avvintemu in questu field hè stata dopu dui anni dopu, quandu Francis Ford Coppola l'invitò à unu di i roles in a so film Dracula (1992). Hè veru, ùn hà micca fattu per e so capacità d'accusazione sottumessa, ma solu per a sia di data esterni. U so talentu attuali sviluppau solu quattru anni dopu, in a movie "Apartment" (1996), per a quale hè statu nominata per u Premiu César è induve hà scuntatu u so maritu di quandu Vincent Cassel. Dopu questu, l'attrenda hà fattu agitu cù roles differenti in i filmi americani è europei di tutti i tipi di genre e qualità diversa.

In l'ultima filmu di u Bond "007: Spectrum" (2015), ghjucatu à a donna Bond in 50, Monica Bellucci addivintò l'attore più adultu, starring in u rolu.

2. Emmanuelle Bear (1963)

A cuntrariu di Monica Bellucci, Emmanuelle Bear, à l'età di 13, hà dettendisu chì vulia diventà. Era un adulescente un pocu nantu à a television. U primu successu à a so ripurtera un rolu in a film "Manon from the Source" (1986). Brian de Palma u invitò à star in unu di i roles di a so opera "Mission Impossible" (1996). In a cummedia di Francois Ozon "8 Women" (2002) hà ghjucatu cù Catherine Deneuve è Fanny Ardan.

Dopu avè fattu un tentativu successu di cambià a forma di i labbra à l'età di 27, Emmanuelle Bear pruvò parechje volte per correggià a situazione, chì hà causatu critichi in u so indirizzu per un entusiasimu di a cirugia plastica. Malgradu, ella cuntinueghja à esse considerata una di e più belle di donna in Francia.

3. Jodie Foster (1962)

L'attrêttiva americana Jodie Foster cuminciò à rimettore da 3 anni - prima in repertorii picculi, è in i filmi di largu. A l'età di 14 anni, per u so rolu in "Taxi Driver" (1976) di Martin Scorsese, hè stata nominata per un Oscar. In tuttu, Foster hà dui Oscars per u rolu principali, è diventò a prima prima attore (sottu 30) cù tanti premii. U second premiu di l'Acadèmici Cinisi Americana hè statu purtatu in u thriller "Silence of the Lambs" (1992). Foster parechji volte pruvò com'è un direttore. L'urtima prucessu hè stata liberata annu, u thriller "Monster Financial" cù George Clooney è Julia Roberts in i roli principali.

Jodie Foster contru qualunqui interventi cirvuliziunale in a so apparizione, stanu naturali, è li piaci.

4. Elena Yakovleva (1961)

Star of Russian cinema Elena Yakovleva principia a filmi in u 1983, ma era notori di notte per a film "Intergirl" di Peter Todorovsky (1989). E anche, in più di a pupularità, per a participazione à a film, hà ricevutu "Nick", sicondu l'attrenda propriu, stu rolu hè unu di i più amate. In più di u film, Yakovlev toccu assai in u teatru è spessu prublema nantu à a television, a serie "Kamenskaya", in u quale ghjucassi u caractère principale, hè assai piazzatu di i telespettaturi chì l'annu dopu, a fianche, a sétima parti di questu hè tutta di esse liberata. Cum'è una vera attrice, Yelena Yakovleva fighjula u so propiu aspettu è, in u stessu tempu, intrendu à intezziunà ancu in antichi vechji antichi, cum'è in a serie di Vanga ("Vangelia", 2013), induve hè stata sottupostu un procedimentu di cinc'anni di l'appiccicate per "crescita" è ghjucà foreteller.

5. Michelle Pfeiffer (1958)

A carriera di l'attrice americana Michelle Pfeiffer ùn hà principiatu à tutti grandiose. Solu avutu appena in parechje filmi minorali in l'anni 80 anni, diventa avà ricunnisciutu dopu a liberazione di unu di i megliidi di gangster sicondu l'Istitutu Americanu di Cinematografia "Scarface" (1983), Brian De Palma. L'attrìzia più richiesta era di l'anni 80 è di u principiu di u 2000. L'ultima filmi cù a so participazione, a cummedia negra di Luc Besson, "Malavita", unni ghjera cun Robert De Niro, hè stata libera in 2013.

Michelle Pfeiffer hà sappiutu a mantene a figura è a faccia, ma a vista fatali di l'occhi azzurri di celu pare averebbe perchè irrevocabilmente.

6. Isabelle Adjani (1955)

A figlia di Algerian è Alimanu, l'attrice francese Isabelle Adjani hè u solu pruprietariu di cinqui carii "Cesar" per u megghiu rolu femminile. Si tocca à u teatru da l'età di 12 anni, ella cumparisce davanti à u screnu à u 15, è u rolu di l'insane figlia di Victor Hugo in a filmu François Truffaut's "The Story of Adele G." (1975) purtò l'nomina attrilla per "Oscar" è "Cesar". Isabelle Adjani si usa a ogni rolu, chì crea un sensibilizazione straordinaria d'empatia cù ciò chì succede nantu à a pantalla. U so rolu di a reine Margot in u filmu di u stessu epòca in 1994 converti a nostra nuzione nantu à u caratteru stòricu. A so capacità di riencarnate, independentemente d'età ùn pò micca pristà davanti à spiegazione raziunale, hè abbastante à rimbursà u so rolu di Margarita trenta anni di età in u prughjettu di fotografia "Master è Margarita" (2008), in questa stella in 53.

In una di l'entrevista, l'attrìlla dissi ca a so mamma hà vidu parechji ghjovani per un tempu assai longu, è in colpu d'altru, hà crisciutu, com'è in un ghjornu, è hà urgugnatu chì u listessu cosa averia da a so vota. Dopu, almenu, ùn hè micca fattu.

7. Larisa Udovichenko (1955)

Una di l'actressi cchiù famusi di u cinema di Russia, Larisa Udovichenko, per a prima volta, avè scrittu in un film cortu in u 1971, hè stata nantu à screen per 45 anni, cù più di 120 film. Ancu in l'annu 1990 disastru, quandu parechji attuttori anu mancatu senza travagliu, Udovichenko hà stella in parechje film ogni annu. A più grande pupulazione hè stata fatta da u rolu di Manka-bonds in a film seriale di Stanislav Govorukhin "U locu di cunnessione pò esse cambiatu" (1979).

Larisa Udovichenko ferma a stessa charming, cum'è sempre, è cusì à l'età!

8. Rene Russo (1954)

L'annunziu Photogenic Renee Russo ghjunghjenu com'è mudellu in u 1972, prestu prestu nantu à e tappe di Vogue è u Bazar di Harper. In u nordu di l'anni 80, pruvò com'è attrìze di filmu è in u 1992 addivintau famusa per a so cummedia "Lethal Weapon 3" cù Mel Gibson in u rolu di titulu. Nta l'anni 90, hà fattu assai e cun fucilosa successu, ancu in a comedia finale annantu à a polizia "Lethal Weapon 4" (1998) è a film di detective "The Thomas Crown Affair" (1999), u rolu in u quale hà fattu a so fama è successu cummerciale. L'annu 2000 pò esse chjamatu fallimentu in a carriera di l'attrice, hè stata sparta un pocu è micca successu. Ma 2014 hà dettu diversi premiati per u so rolu in u thriller "Stringer", chì hè statu spusatu da u so maritu, u scrittore Dan Gilroy, - a film hè u primu travagliu diretta. L'annu dopu, hà starratu in a comedia "Intern" (2015).

Dopu attraversà ei altri, Rene Russo resta in gran locu è hè prontu à cuntinuà per piace i so fanelli cù roli novi.

9. Kim Basinger (1953)

Grazzi à l'aspettu mudellu, Kim Basinger hà spentu cinque anni in u principiu di a so ricerca di a carriera per i magazini di moda, è in u 1977, abbandunà u mudellu di cummerciale, decide di cunquistà Hollywood. U primu rolu seriu hà datu à u Bond "Never Say Never" (1983) cù Sean Connery in u rolu di u tìtulu, unni ghjera chì a ghjovana Bond. U dramatic eroticu "9 ½ simpati" (1986), induve a so cumpagnia hè un simbulu di u scrittore di u 80, Mickey Rourke, anche a rivoltazioni devastanti di i critichi è u guasu di u Raspberry Golden, hà ancu avutu l'attrenda ancu più popularità. Basinger hè attivamente filmatu in l'anni 80 è 90 è in 1997, finalmente hà ricivutu l'espertu "Oscar" per u rolu di u secunimu pianu in a film "Secrets of Los Angeles". L'attrenda cuntinua a ritruvà, a liberazione di l'ultima filmu cù a so participazione "À cinquanta sfumaturi più chjucu" hè sceltu per l'annu dopu.

Kim Basinger ùn ùn rinfrisa di elevatori di a face, è pare averebbe in tuttu u tempu. Ma, sfurtunatamenti, da a bellezza di l'attrìzia era assai pocu.

10. Irina Alferova (1951)

Forsi l'attratore russa più bella di l'annu passatu, Irina Alferova hà iniziatu à l'attività in film, a poca cungrava di GITIS in 1972. U so travagliu più significativu hè cunzidiratu u rollu in l'epic film "The Walking Through the Flours" (1977), ma hà sappiutu a simpatia di l'audienza primarmenti per u rolu di Constance famusi musketeers in u 1978. L'attrìccia cuntinua u so attuali in u film è in televisione è ghjucatu in parallelu in u teatru.

Dopu à a so sutile bellezza Irina Alferova hè un mudellu di l'eleganza è a longevità creativa in l'industria di film russa.

11. Meryl Streep (1949)

Ricunnisciutu di i critichi cum'è una di i più grandi attrìstichi di u nostru tiempu, a stilla di cinéma titulu maschile cù u più maiò di nominazioni per l'Oscar è u Globu d'Urgell, Meryl Streep principia à toccu à u teatru in u 1971 è in u filmu vinni in u 1977. Da quellu tempu finu à oghji starred in una varietà di roles diverse in i filmi di quasi tutti i genre. Per a so splutazioni virtuosic, hè stata premiata da u Globu d'Urgne 8 è hè stata premiata l'Oscar tres volte: per a film Kramer v. Kramer (1979), Sophia's Choice (1982) è Iron Lady (2011). Hè stata ancu in i caratteri cundimi, cum'è in a pelicula "Death to his face" (1992), unni ghjucò cù Goldie Hawn e Bruce Willis, è roles dramaticli, cum'è in u melodrama "Ponti di Madison County" (1995) in una magnifica alianza con Clint Eastwood. È per u filmu "U Diavulu Wears Prada" hè stata nominata per u "Best Movie-Crime Award", ma ella hà ricivutu un altru premiu, include "Golden Globe" in a nomina "Per a la Best Actress".

Invece a so carriera attiva, Meryl Streep hè a mamma di quattru figlioli nascite (chì hè stupente di Hollywood) in u matrimoniu cù un omu - scultore Don Gammer.

Cum'è cunfronti una donna veramente grande, Meryl Streep hè cunfidendu in ella è ùn hè micca timore di e so arruganti.

12. Sigourney Weaver (1949)

L'atturna americana Sigourney Weaver hà amatu a fama in u rolu rigulari di l'heroina di u filmu fantasticu, salvu questu cun una impecible gestionatu solu una altra attrice - Angelina Jolie. In più, Weaver hà riesce bè cù parechje filmi di i diversi genre, ma u rolu di Ellen Ripley, chì hà toccu à e so quattru pelle di "strangers", hè diventatu cultu per u mondu cinematograficu è per l'actressu stessu, purtendu diversi nominazioni per "Oscar" è "Golden Globe".

Cumu esse ecologista attuale, Sigourney Weaver hè a ghjustu invidiusa di a so aspettazione, chì ùn permettenu micca una intervenzione mediatica in i processi di età naturale. Malgradu questu, (e, forsi, graziosu questu), stà bellu aspettu è surprisingly young.

13. Fanny Ardan (1949)

A fellowa francesa Fanny Ardan ùn inizialmente ùn pudite diventà una attrenta, hà studiatu a scienza pulitica in l'università, quandu s'hè intesu interessa à ghjucà à u teatru è hà cuminciatu à partechja à i corsi di attu. Avèndulu pruvatu nantu à u palcuscenicu, Ardan fici u so debut in u filmu in u 1979. A so fama hè statu purtata à a pelle di François Truffaut "The Neighbor" (1981), induve a so cumpagnia hè Gerard Depardieu. Per u rolu di Maria Callas in u stessu nome da Franco Zeffirelli (2002), l'attrice hè stata premiata u Premiu Stanislavsky à u Film Festival di Mosca.

Malgradu à l'età solida, l'attrenda hè bella, un sentimentu chì, in l'ultimi vechji anni, ùn hà micca cambiatu assai.

14. Tatiana Vasilyeva (1947)

Tatyana Vasilieva, una di i meglius actressi di u teatru è u cinema russo, sempre hà successatu in cattivu di comedy. Ciò chì solu hè Duenna da a cummedia di u stessu nome di u 1978 o a psiculugia Susanna da "A più charming è attraente" (1985). A so attrenda da l'apparenza perfetta cumpensani cù u talentu di l'enormi attore.

Serà prestu prestu 70, è resta quistione in u teatru, u cinema è in a television, affinchendu in bona forma è senza trascurizà facile.

15. Natalia Varley (1947)

Malgradu a quantità maiò di filmi chì eranu sughjetti in u periodu da l'anni 60 à l'anni 2000 (u 70 à l'anni 80 fôru fruttu à l'attrìzia), a maiò parte di visitatori Natalya Varley hè principalmente assuciata cù l'heroina di a comedia di Leonid Gaidai "Caucasian Captive" (1966) ) - forsi, era u so rolu più bellu. L'attrenda cuntinuau u so travagliu nantu à a televisione, ancu s'ellu ùn hè micca offrule una film in l'ultimi 10 anni.

Natalia Varley hè cunsirvativa in a so apparizione, i so "quads" favoriti cù un bang spunitu chì ùn hà micca cambiatu per parechji dicennii, restu ricunnisciutu, anche si cun l'età piglia pocu di pila.

16. Cher (1946)

Cher hè unu di i cantori più populari chì a carriera creativa spanned over six decades: starting with the first success in 1965 è continuendu à questu ghjornu (l'ultimu album di u cantante hè statu liberatu in 2013). Duranti stu tempu, più di 100 milioni di i so dischi sò stati vindutu in parechji paesi. I so singles classificatu com'è primu in i cartoli di Stati Uniti per un 33 anni di storia - di u 1965 à u 1998. In i Stati Uniti, hè cunnisciuta più cunnisciuta com'è stella TV di più ca l'attrìze di filmu, anche di a so premia alcune hè un Oscar a Prima Scuderia. Cher hè più cunnisciutu per u so rolu in a fantasia di comedy "The Witches of Eastwick" (1987), induve chjina cù Michelle Pfeiffer, Susan Sarandon è Jack Nicholson.

Quante diliziu cù surgeri plastichi Sher trasferitori hè micca cunnisciutu per certu. Sicondu i rumori, senza limitazione di ridereczione di a so faccia, hà rializatu a figura, eliminendu varios costelli per a delicata di a cintura.

17. Catherine Deneuve (1943)

Avè principiatu a filmi à l'età di 14 anni, Catherine Deneuve hà sempre aduprà a dumanda. Questa versatile actress hè ancu copre cù i roles drammichi, quantu faciule è faciule in una cummedia. Eppuru ùn hè micca cummessu, cummedia di filmi cù a so participazione, cum'è "Savage" (1975), "Africanu" (1982) o "Favourite maternelle" (1999), pudete amparà senza altru. U primu triunfu anu stata l'attrìccia in u melodrama "Pariglie Cherbourg" (1964), in u so talentu play cungla cù l'amazing music di Michel Legrand hà purtatu a film "The Golden Palm Branch" di u Film Festival di Cannes. U più significativu di i filmi susseggiuti di l'attrìpia francese eranu Indochina (1992), Invinientu l'Indochina (1992), Lars von Trier Dancing in the Dark (2000), induve, grazie in gran parte à u successu tandem da Björk, a film riceve u Palme d'Or à Cannes, è comedia Francois Ozon "8 Femminile" (2002).

Anu piglià u pedau, è Deneuve ùn hè micca a bellezza chì era solu. Ntappa, in 73 ella resta una donna assai efficace.

18. Barbara Streisand (1942)

Hè difficiuli di dì cumu megliu di prisentà sta famuzia: una attrice cantante o un cantante ghjochi? Comu cantante, Barbara Streisand hè l'attore più riescita in a storia, uttene più à l'album d'oru è di platinu chì qualsiasi di l'astri in u cinema. Hè una trà i pochi chì anu da vinti ddi dicennii - da i 1960 à u 2010, - guidanu lu Billboard 200 (a lista di 200 discuglieti populari più venduti in i Stati Uniti durante a sema). Duranti stu tempu, più di 145 milioni di i so dischi in vendita in u mondu.

Accuminciassi cù a carriera di un cantante in una discoteca, Streisand trasfirìu prontu à Broadway, unni, anche un luntanu da l'apparizione ideale, hà debuted in un di i musicale. U primu filmu "The Funny Girl" (1968), in quale u rolu principali hè statu scrittu specifiche per a so, purtatu Streisand una nominazione per un Oscar. Unu di l'ultimi filmi cù a so participazione "Coneguenza cù i Fockers" (2004) hè a cummedia più cummerciale chì hà cullatu in l'uccitanu di più di 500 miliuna di dati.

L'attrore è u cantanti, apparentimenti, ùn mancu appena cirugia plastica, à u stessu tempu, ùn abusing her. Truvate à regulà l'età cambieghja, ma hà mai cambiatu i so funziunalità, ancu chì i medichi sò ricurdate di ricurdà chì curreva un grande nasu.

19. Liya Akhedzhakova (1938)

Una di l'attrici russi più altri, Leah Akhedzhakova pò escevolute un rolu di comicu in cusì chì l'audizione rire da u puntu di cascà, è ponu passà u drammaticu cusì prufunditu chì l'audienza ùn pò micca mantene a testa. U so magnificu pianu à a pelicula "Ricerca d'un omu" (1973), induve ella debuta com'è attore di film, hè stata premiata à i festivals in Varna è Locarno. E senza i so cumpagni cuddini minimi, ùn hè micca putente di imaghjine di i film "Office romance" (1977), "Garage" (1979), "Moscu ùn credi micca in lacrime" (1979), "Promised Heaven" (1991) è un altra parte. Voce caricaturizazione è ghjucadore in u teatru, cumporta cù manifestazioni pulitichi forti è starred in filmi.

Liya Akhedzhakova hè più di cumpensà per u so enormi talentu. In a so vita persunale, l'attrice hè ancu capaci di atti risichi, cum'è in u publicu. L'ultima ora, hà decisu di sposa in 63 anni.

20. Sophia Loren (1934)

Distinguished da a billezza brillanti chì era digià in a so ghjuventù, Sophia Loren, inghji sempre u so nome veru Sofia Chikolone, à l'età di 14, diventò u vincitore di u concorsu di bellezza locale, è à 16 à a competition Miss Italia hà guadata u premiu Miss Elegance, chì era creatu apposta per ella. Allora l'istante futura principia à l'attuali in films. Però, a vera fama si vinni à l'attrice in u filmu di Vittoriu di Sica, in u quale hà fattu i so rolu più significanti: "U Gold of Naples" (1954) è "Chochara" (1961), chì purtò l'"Oscar" "per u meglii rolu" - u primu U casu quandu un film non inglesu hè statu prisenti in questa nominazione. E in i filmi di u guidatu "Omi, Oghje, dumani" (1963), "Marriage in Italian" (1964) è "Sunflowers" (1970), hà cunfilatu cù Marcello Mastroianni, duque cun quellu hè u più famoso è riescita in u mondu cinematografia. Hà persista à rinunce, però, ùn hè micca cusì spessu è successu. Sophia Loren era immaginamente populari è amatu di u publicu, è ancu l'Arcivescu di Genuva accudò belli chì, invece chì u Vaticanu era contru à i cloning people, puderia esse l'excepzione per Sophia Loren. Comu un veru talianu, una stella di cinema stà spaghetti, forsi per quessa ella hè cusì cusì maraviglia? Ci vò à piglià!

21. Maggie Smith (1934)

A caratteristica attraversata britannica Maggie Smith hè stata fatta cù l'attu mentre chì studia in Oxford, facendu u so debut in a dramma di Shakespeare in u 1952. Malgradu u grande numaru di rolli e premie, à l'audienza di film contemporain, l'attrice hè più cunnisciuta per u rolu di Minerva McGonagall à i filmi di Harry Potter. I amate di i detectives puderanu ricurdà l'attrice in una di e pelle di Hercule Poirot "Evil Under the Sun" (1982) da Agatha Christie cù Petru Ustinov cum'è un famusu detective.

Maggie Smith ùn mancu prutezza di scopre a so età, ella crede d'antica bella, restu ricunnisciutu è di talentu cum'è in a so ghjuventù.

22. Judy Dench (1934)

L'attrìglia britannica di u teatru è u cinematograficu Judy Dench riferisce à questu tipu raru di e donne chì, in l'adultezza, si sò megliu in u so sughjetti. Pò esse paragunatu cù un vinu bonu chì, in u tempu, hè diventatu più fine è pricicu. Invece in a pruduzzioni tiatrali di Hamlet in u rolu di Ophelia in u 1957, hè ghjuntu à u cinema sete anni dopu, ma a so carrera di film ùn hè micca successu cum'è l'attività scena. Solu in 60, cù u rolu di M in u prublema di u filmu Bond "Golden Eye" (1995), Judy Dench hà divinamente prumessu in l'audienzia, è u film l'arrusciu nantu à ella cum'è cornucopia. Per via di l'ultimi 20 anni, à l'età à quale parechji attrici ùn anu cumpiaghje a so attività, hà toccu trè volte in parechji roles in a film cum'è prima, è u rolu di 8 minuti di a Queen Elizabeth I in a tragicomedia "Shakespeare in Love" (1998 ) hà purtatu un Oscar pè a Best Actress. L'attrìccia cuntinua a so attuali in film, è per l'annu 2017 l'altri dui filmi cù a so participazione sò programati per esse liberati.

Judy Dench ùn amicheghjenu a so età, ùn culore micca i so capelli grisse è ùn faciule micca diluvio, ma u so talentu è l'elegà innate fanà l'attrenda inescutable, è un eriziu cortu sottumettenu una natura energètica.

23. Anouk Eme (1932)

Una di l'actressi più famosi francesi di l'anni 50 è 80, Anouk Eme hà iniziatu à l'età di 14 anni, è l'ultima filmi cù a so participazione hè publicata in u 2012. Hè disputa in cult paintings "Sweet Life" (1959) è "8½" cù u grande Federico Fellini (1963). Ma u veru successu hè vinutu à l'attrice, incù a film di Claude Lelouch, "L'omu è a donna" (1966), chì divintò u rollu principalu in u quale hà cunquistatu u Golden Globe è a nominazione Oscar da a Best Actress. In 1994, Anouk Eme figghiau in a comedia ironica di Robert Altman High Fashion, cum'è un anzianu di famusi attori, chì inclusi Sophia Loren è Marcello Mastroianni, è mudelli è artisti di moda chì si sò stati. A causa di a so presentazione insosca, Anouk Emé spessu spéciale per "una donna fatale", è a rivista Empire in u 1995 hà chjamatu "i 100 stile più stile in a storia di u cinema".

Aimee à l'altri stiddi, Aimee ùn prupone di mantene a bella bellezza, stince à a so età è si senti felice in u stessu tempu.