10 stelle chì adopranu figlioli di altri paesi

Ricertamenti, stilti di Hollywood si adopranu adopru in u strangeru. Questu hè principalmente di orfani di i paesi in Asia è Africa. Cusì, i celebriti pruvate aiutà à i zitelli felice chì sò in prossime di a miseria ...

A selezzione includi 10 famiglie chì anu adopru l'orfani di altri paesi in i so famiglie.

Angelina Jolie è Brad Pitt

Ancu duranti u matrimoniu cù u so secondu maritu, Billy Bob Thornton, Angelina Jolie hà aduttatu un ziteddu di 7 anni di u Cambogia, chjamatu Maddox. Doppu, digià in una relazione cù Brad Pitt, Jolie hà pigliatu in a so famiglia un petit Zahar da Etiòpia è Pax da Vietnam. Inoltre, a coppiu anu avutu trè zitelli bioluggichi: a figliola di Shiloh Nouvel è i gemelli Knox è Vivienne. Dopu a siparazione di i genitori, tutte e zitelli sughjate cun Angelina.

Madonna

Ricorsu, Madonna hè quillu à Angelina Jolie in u nùmeru di zitelli: avà hè stata sei di elli. A Febbraio 2017, a pop diva adopìu dui sughjetti di 4 anni di u Malawi, un statu africanu pocu, à quale a stella attivamente aiuta cù mezu persunale. A mamma di i babysi morse una settimana dopu a so nàscita, è u babbu, perchè u so travagliu, hà datu i zitelli à un refuggiu. Eccu i zitelli, chjamati Stella è Esther, vittiru Madonna, chì vènsenu in Malawi per carità.

Nanzu, u cantante hà digià aduttatu in stu paese un zitellu chì chjamava David è una picciuttedda chjamata Mercy, chì sò oghji rispettanu 12 è 11 anni. In più di i fugliale di casa di Madonna, ci sò dui zitelli nati: Lourdes di 21 anni è Rocco è 17 anni.

Katherine Heigl

L'attore Kathryn Heigl è u so maritu cantante Josh Kelly suscitonu trè zitelli: dui adopte è un biològicu. A so figliola maiò Nancy Lee hè stata aduttata in u 2009 da Corea di u Sudu. A zitedda hà avutu una malatia cardiac congenital, è prima ch'ellu passava à crià i genitori, hà da esse sottumessa una operazione seria.

I ragiuni chì aiutati à Heigl per adopra un zitellu in Corea sò in relazione cù a so famiglia. U fattu hè chì l'attrìccia hà una sorella Coreana adoptiva, chì i so parenti adoptenu prima di u nascita di Katherine.

"Vuliu a so propria famiglia per esse u stessu, ùn sapia chì avete da piglià una picciotta da Corea. U mo còmpiu è parlà nantu à i zitelli biologichi, però avemu dicisu di ripristinari u me sònniu prima "

Trè anni dopu à Nancy Lee hà appare in a so famiglia, a coppia adopciva una natuva di Louisiana, chì era chjamatu Adelaide, è quattru anni dopu, nasciu u so primu figliolu biològicu, u figliolu di Joshua Bishop.

Ewan McGregor

L'actor hè quattru fuglielli, dui di elli sò aduttati. In a primavera di u 2006, Yuen è a so moglia aduttatu una picciotta di 5 anni di Mongolia chjamatu Jamiyan.

Meg Ryan

In u 2006, Meg Ryan hà aduttatu una piccola d'un annu from China.

"Aghju vistu u so fàccia è hà capitu chì ci hè cunnessu. Pensu sempre chì un ghjornu faria. L'adopru ùn hè menu rispunsevuli ch'è u gravidenza "

U figliolu nativu Ryan era sughjura di felicità è ancu hà sceltu per u so nome - Daisy Tru.

Mia Farrow

Mia Farrow hè u repertoriu holocaust in u numaru di i zitelli di fosteru: hà passatu tramezu l 'adopruzione quantu parechji 11! Fù i so studienti ci sò i zitelli di Corea, Vietnam, Africa è India.

Emma Thompson

I piani adoptivi preferanu adopri i zitelli, però l'attore Emma Thompson hà aduttatu in a so famiglia un adulti adulti di 16 anni di u nome Tindiebua Agabu. Un giovane da Rwanda hà stata urfanata dopu chì a so famiglia sana hà tumbatu durante u genocidiu di u 1994.

Maria Luisa Parker

Per a prima volta, Maria-Luisa Parker diventa a mamma in u 2004, quandu ella nascita à u figliolu di William. L'attrìzia decide micca di cunfinà à un zitellu, è in u 2007 adopciva una picciotta d'Etiopia chjamatu Caroline Aberes.

Helen Rolle

Helene Rollet, a stella di a serie "Helen and the guys" ùn hè mai stata casata è ùn aveva nimu. In 2013, hà aduttatu un fratellu è soru d'Etiopia. In ogni casu, l'attrìghjina ùn vole micca di dedicà a persona à a so vita persunale, è i so ziteddi sò solu chì sò unu d'elli hè 10 anni, è l'altru hè 6.