I 13 legami più belli di a storia di u cinema

In a nostra selezzione di i maghi e sorcerni più chjappi e espectaculari di i pelle più famose.

Assicurà: Maleficenta, Regina Rovenna, Bellatrix è altre sughjetti magnifiche realizati da brillanti attrici.

Angelina Jolie in a film "Maleficent"

Da Angelina Jolie, riniscu una sorceria espectaculare è formidiosa. L'attrice è u squadra di cumpagnu travagliavanu assai ore à l'imaghjini. Per fà e so funziunalità di l'Angelina facianu più più sapienti, specje pezzi di silicone nantu à u nasu, i pugnale è l'uce. È per fà chì a bruzia parranu sprissivi, l'artisti pruduttori creanu lenti verdi è gialli chì imitanu l'ochji di i capri. I corne eranu cumpiuti cù cornelli enormi. No sorpresa, i ghjovani ghjovani prisenti nantu à u settore eranu terribiliamente teme di u make-up di Angelina.

Julia Roberts in u filmu "Bianca bianca: Revenge of the Nannies"

In questa film Julia Roberts hà rializatu u rolu di u malu, ma a magnificente malvia regina Clementiana, chì cù l'aiutu di a magia intende di sguassà di u so pathu l'oghjettica Bianca bianca. Duranti a filmazioni, Roberts hà duvitti unu vistitu enormi è pisanti sottu à 30 kg, è un ghjornu l'attrìccia hà ancu fattu un musculu. Ma chì ùn pò micca esse tolleratu per l'amore di l'arti! E li fossi Clementian eranu tantu larga chì Roberts hà sicretu i zitelli per sottu à l'armata, per quessa, puderanu unisce à a professione attiva è sapi quantu era dura per a so mamma per aiutu.

Monica Bellucci in the movie "Fratelli Grimm"

Monica Bellucci in questa film reincarnate in u male Mirror Witch. Ella vive in un anticu santu di torra è drissi u sangue di e donni ghjente in a speranza di guadagnà a ghjuventu eterna. U carattere di Monica havi un veramente prototipu: a Condess Ungheria Elizabeth Bathory, chì stava vivu u 17u seculu è hè cunnisciuta per i so numerosi crimini sanguiniti.

Charlize Theron in u filmu "Bianca in biancu è u cacciatore"

In u filmu "Snow White and the Hunter", Teron, chì hà ghjucatu u rolu di a malviziu Queen di Rovenna, hà avutu tanti cum'è 20 costumi luxurii, è allonu a morte. Sicondu a trama, u specchiu magicu rende a Rowena chì a so figliola Bianca bianca, realizata da Kristen Stewart, hè più bella ca ella. Ma qualchissia chì hà vistu a cinematografia entene chì u specculu hè probabilmente incorrecte!

Eva Green in u film "Dark Shadows"

Perchè u rolu di a bruci Angolica Bushar Eva Green hà deve reincarnate in una platinu bionda. L'eroine hè prestu per fà nunda à guadagnà u noble richu Barnabas Collins. In ogni casu, ellu prefiere una bruta valuta per una altra ragazza. Allora Angélica, chjamatu à l'aiutu di a magia negra, invece di vendetta senza brame ...

Tilda Swinton in a film "Le Chronicles of Narnia"

In u iniziu, u rolu di a putenza di a Witch Bianco in a "Chronicles of Narnia" hè stata adupratu di Michelle Pfeiffer, ma l'attrissiva rifiutò. Allora l'imaghjini di u villain offre a Tilde Swinton. Sicondu i critichi, sta scelta era impeccable: l'apparenza di Tilda coincide cun ideale cù a descrizzione di a bruciata in u libru:

"A so faccia era biancu - micca solu pallidu, ma biancu com'è a neve, cum'è u paper, cum'è a zuccaru di zucchero nantu à una pastela è a so bocca - rossi brillanti. Una bella faccia, ma arroganti, friddi è populi "

L'imaghjini di a sorceria era superbly supplemented by dreadlocks bianchi è costumi cumplessi, facenu per vede com'è un blocu di ghiacciu.

Helena Bonham Carter in a pelicula "Harry Potter"

Helene Bonham Carter hà superbly gestione u rolu di persone excèntrici. Witch Bellatrix Lestrange di "Harry Potter" - una di l'imagine più riescita in a so carrera. Un brucu histericu di pelle scattoverisci è à tempu à i bercelli.

Michelle Pfeiffer in a movie "Stardust"

Michelle Pfeiffer hà da abbandunà u rolu di Brucia bianca in "Chronicles of Narnia" per culpa di circunità di a famiglia, ma un annu dopu, incorpria l'imaghjini di a Regina di Stagni Lamia in a film "Star Dust". Malgradu u fattu chì à u mumentu di u filmu di Pfeiffer era di menu di 50 anni, pareva geniale, è per quessa, diventenu unu di i maghiere scritti più effittivi di a storia di u cinema.

Nicole Kidman in a pelicula "Bruciata"

Nicole Kidman hà ghjucatu una sorceria encantadora è bonita, chjamata Isabella, chì, cun sulu cuddienta u nasu, pò cunvulsione di qualcosa di un novu caru à l'embarassada d'un omu. Stu bonu gestu, maestrista di Nicole, divintò u segue di a film.

Lana Parria in a serie "Una volta in un Tale"

A serie "Una volta in un Tale" hè una altra variazione annantu à a storia di Bianca bianca. Questu tempu, u rolu di u malviziu Queen, pussessu di capacità magichi, andò à l'attrenta Lana Parria. A so eroine hè bella cum'è malviziu, ma in u scopu, u core di una bruciaria sciugliendu cun l'amore, è diventene amate.

Mila Kunis, Rachel Weiss è Michelle Williams in u filmu "Oz: Great and Terrible"

In issu cinéma fantastica fantastica, Mila Kunis è Rachel Weiss fighjenu i roli di dui male magdi: Theodora è Evanor, è a donna Michelle Williams hà pussutu u rolu di a bona muggera Glinda. Eppuru l'incantassi cù u lussu siverzante: per elli è l'mago di Oz fussenu più di duie centu vistimenti magnifici.

Mila Kunis

Michelle Williams

Rachel Weiss