Johnny Depp è Leonardo DiCaprio

Oghje, Johnny Depp è Leonardo DiCaprio pò facilmente chjamà icone di u cinema mudernu, senza cambià u so stile è un accostu micca trivial à u travagliu. Hè ricivutu u ricunniscenza è l'amori di u publicu, u rispettu profundo di i culleghi è l'admirazione di i diritori. Filmati cù Johnny Depp è Leonardo DiCaprio sò cunnannati di u successu, è a so cuntribuzione cumuni à u guaranu di u cinema sopra millioni di soldi.

Johnny Depp è Leonardo DiCaprio - ognunu hà u so rolu

In più di a famiglia di u famiglia è a prufissiunalità, Johnny è Leo sò pocu cumune. Cusì ciò chì hè cunognettu Lovelace DiCaprio hè prisente nantu à a lista speziale di Martin Scorsese, perchè solu ellu si pò piglià cun successu cù u rolu di i caratteri principale di i pelle capile è impurtante di stu direttore unicu.

Depp hà a so prerogativa, per parechji anni, l'attore hà travagliatu bè da travagliu cù Tim Burton, chì ùn mai ùn dubite chì Johnny diventerà a so fondu di i caratteri principale di i so stori mistiche.

Ùn pudete chjamà à Johnny Depp è Leonardo DiCaprio, intimidammi, l'attori rispettanu l'altri, nunda di più. I travagliaru solu nantu à u listessu settore solu, ma chì era u risultatu - u pelle "Cosa ch'ella viaghja à Gilbert Geyp?" Eppuru ùn hè micca diventatu un bestseller di u mondu, certamente meritava e valutazioni positivi di i critichi è l'admirazione di l'audience. Per via, era per u rolu in questa film chì Leo hè statu prima nominatu per l'Oscar.

A film cù DiCaprio è Johnny Depp

In questa stampa, l'attori puderanu dumandà dui fratelli chì vive in una cità abandunata. Gilbert (Johnny Depp) hè un ghjovanu chì hà da piglià a cura di a so famiglia, cumpresu u frère Arnie (DiCaprio). Certu, u zitellu ùn hè dolce, ùn pò micca rinunzià à a so famiglia, è ùn ci hè nè solu pruprietariu per u futuru in questu cità. Anguish e dispramentu, no tutti pò sustene. Ma, Gilbert ùn hè micca cruel, per contru, a so pacienza è vuluntà di perdone pò esse invechji. Forsi, per u so amori interessatu è sinceru per a famiglia, u destinu hà datu l'oppurtunità di cambià a so vita per u megliu.

Leghje ancu

Eppuru, a stampa hè stata emocuali saturata grazie à u ghjocu di dui celebritori futuri: l'experienti emittivoi di u Gilbert in spontaniate di u so fratellu minore, ùn abbandunate micca indifferenti; anu sfurzati à pensà è in parechji modi rivece i valori è priorità vitais. In corta, a pelicula "What's Eating Gilbert Geyp?", Liberatu in u 1993, pò esse sanu sicuru chjamatu un travagliu decentu di dui attori.