L'olii di furesta bona è mala

Parlendu di quellu dannu è benefiziu di l'ova di pinti, prima di tutti, hè bisognu di esse citatini di a so vita di u bastimentu, perchè un pruduttu spoiled ùn pò esse utile, quantu serà. Oghje ponu esse almacenatu à una temperatura di più di +10 gradi ùn hè più di 6 mesi.

Benefizi di u coddu di pinti

Hè assai impurtanti per sapè cum'ellu hè l'usu di l'ova è di i faraoni, cum'è pocu tempu questu pruduzzione s'hè addivintatu assai cumuni. Oghji sò distinti da a prisenza di una gran quantità di vitamina A, necessariu per a visione. Per via di a mancanza d'allergens in questu pruduttu, ponu esse usata da solu per l'adulti, ma ancu da i zitelli. L'ova di pinti di Ricerca hè recomandata per e persone di avitaminosi è l'anemia. Hè impussìtellu di micca esse cagiunendu u cuntenutu calore di baciu (45kCal) di u coddu di guinea, chì significa chì si pò manciassi senza teme per l'obesità è duranti una dieta.

U pruduttu hà in a so cumpusizioni vitamin D , chì face possibbi à minimizzà a probabilità di rachite è l'osteoporosi. In l'ova di guinea, ci hè ancu a vitamina E, chì hè cunsiderata cum'è u cumpunente di a bellezza. Stu pruduttu è riccu di vitamina B, chì anu un effetti pusitivu annantu à u travagliu di u sistema nervu, aiutannulu à ridivà di fatica è insomnia. Tra un gran numaru di minerali, hè necessariu assignà u ferru è u potassu, chì sò necessariu per un'utilizazione normale di i vini è di u cori.

In a vostra dieta, deve cumpagnie l'ova di pinti per questi persunaggi chì anu prublemi cù u sistema digestivu, cù e malatie d'ocular, cun disordinamentu di u sistema nervudu è i prucessi metabolichi in u corpu. Spessu, i medichi cunsiglienu per cunsumà un pruduttu per e donne di a zuppa è a donna pregnant.

Contraindicazioni è danni

U danu à u corpu umanu cunniscianu ova di l'acelli di fassi pò aghjunghje solu s'ellu ci anu una intoleranza ndividuale à i so cumpunenti è, cumu l'anu dettu, l'expirazione di a data di venite di uova. U pruduttu ùn pò mancu manghjà ancu s'ellu ci sò prublemi cù digestione di prutezione.