Manifattura di mubilisazioni da u legnu cù i so mani

A fabbricazione di u mobili da u lignu solidu da i mani proprii hè sempre cunsiderata una gran maestru. Ughjettu di l'uggetti favuriti più frequentivi avemu avutu in a primavera, quandu, dopu à u restu di l'invernu, avemu vinutu à a dacha. Solu una persona chì prupietà carpinteria pò creà un pruduttu unicu chì u vechju hà serve u so propiu.

Cumu pudè furnisce u mobili di giardino da u legnu cù e manu propiu nantu à un esempiu di u bancu di i giardinu?

  1. Per fà un bagnu di giardinu per a famiglia sana, facemu spedizione da un pianu micca pattonatu. A maiò parte di aduprate hè fatta da l'arbuli di cunifuru, cum'è u pinu o spruce è hè offruttatu à i clienti cum'è secco.
  2. Cumpemu a superficia di u materiale. Per fà questu, avemu bisognu di riderezza di a rugosa è di i jaggies. Sè pussibule, avemu usatu un avianu electricu.
  3. Trasmissione di e dimensioni di u bancu à i bracciali. L'altezza di u pruduttu cù a so back is 87 cm. Tagliàmpule u legnu extra.
  4. Siccome chì i pane di u nostru bancu sarà rimente, femu un disegnu nantu à unu di i persi.
  5. Siddà a volta di u bancu.
  6. Trimemu a stampa cù un ghjornu.
  7. Trasmissione u contellu di a parte finita à a prossima pezza preparata per a seconda stima.
  8. I detti di i pedichi di fronti sò fattu di una tavula cù una durata di 43 cm. Ssu bisognu di circà solu a parti figurata di a perna di rinviata è a cuttùta.
  9. Facemu pruduttuli per uniscia i travagli. Tagliemu un arbre innecessariu cù una sesta, è sguassate cù un cincelu.
  10. Portonu e parti in i ghjurnali. In i posti induve si cunghjunghjenu, facemu aghjunti. Fighjemu a parte di u bancu cù venti.
  11. Portanu u bastimentu cù una cruciita.
  12. Fatturevvi u fotograficu cù u respiru è u sediu.
  13. Mobili italiani fattu di legnu, creatu cù i so propria, per pruteggià di a chjesa chjamemu cù vernice. Se cumprate un sciccareddu longu per u travagliu, a lacquellata si truvassi è u bancu durà assai più.