Cumu scuprerà una tacca di tè in biancu?

Un prudutte diliziu, ricupero è curamente cù tè chì hè chjamatu tè hè populari cun milioni di persone, ma di volte una festa di tè tè sapè per uni di i so connoisseurs, finiscinu cu tali minti prughjetta cum'è specks nantu à a so robba ne bianca. Tanniculiani fugliali, prisenti in e foglie di sta pianta, sò capaci di endureze in u tissu, causendu l'apparizione di divorzii u marrone-giallu. Avemu suggeratu chì ùn avete micca à disprezzà in casu di stu casu, ma per pruvà in modu di prublema i modi diffirenti boni cumu per sguassà tàzzi di tè da cammis , tovaglioli di brusze, ghjira, stufi o tappe. In spessu, sò più efficeurati ca l'usu di ricchienti prezzu di tacchere di fabricazione straniera.

Cumu pudete sguassate una tina da tè?

  1. È assai in parechji ricetti simili l'ingredientu principali hè Glicerina. Per esempiu, pruvate di imbulighjà dui cullizzioni di questa preparazione cun 0,5 cullenade d'ammonia è impugna in a suluzione resultanti cun un tampon. Dopu scrivì u postu brutta cù u pruduttu è lavò a robba in acqua neia.
  2. Un metudu assai cumunu, cumu per cunferisce i spoglii foschi di tè cun vistimenti bianchi, hè una ricetta uttene un inseme di a glicerina è u sali. U pruduttu pò discolulu even manchi fiuridi, ma avissi adupirà cun cura. Gruel ùn hà micca bisognu à mantene nantu à a superficia di u tecido per u troppu longu, quandu u prucessu di purificazione hè finitu, piglia immediatamente a robba in modu normale.
  3. Un casu più impurtante hè a pulitura di i mancichi edificati. Pigliate 2 cullenette di l'acidu citricu è una cuchja di l'acidu l'oxaliciu, è poi dissolve questi rienenti in 1 vetru di acqua. Dampen l'spugna in a suluzione resultante è limpe l'area di u prublema nantu à a vostra robba, à a fine di e cose chì ponu avere da lavà.
  4. Sè nunda favurevule, invece volte parechje risorse per u chloru. Alas, ma hè megliu ùn mancassi nantu à sintesi sintetichi o in lana, altru di pudè avete un buccale in latu di un spazi bruciatu.
  5. A suluzione di una cuchja di ammonia in un litru di l'acqua pò ancu serve per purtà un lavoro, spattered cù un vinu di té. Hè necessariu di metterà un napkin limu da avanti è da pane per lavà l'spongi purcii cù una spugna da sopra. Succece chì dopu stu metudu, cumu di sguassà a mancia di u tè, nantu à un cappa bianca o cammisa, stanu manch'iddi pezzi longechi. Sò scupiati cù una solu di 10% di l'acidu citrique, seguita da u lavoru dopu à 15 minuti in acqua chjaru.