Pouf transformer, cù u lettu

Nunda ùn si ferma, tuttu garanti è migliori. Una nova idea di l'ingenieria hà visitatu i designer di mobili. A più recenti, inventaru una unità compattila è pratica di u mobili - un ottoman cù un lettu.

Se ti piace à cuncettà i visitori, chì avete bisognu di stari cun voi per a notte, è e dimensioni di l'appartamentu ùn permettenu micca di furnisce un lettu più o sufettu, u pùf cun u lettu hè solu per voi. In forma plegata - hè una dimensione petite, più spessu una forma cúbica di ottoman, chì hè silenziu postu nudda parte è di ogni manera. Ancu in u statu plegatu, u pouf di dormu face a funzione d'un sediu, un reposse è un bancu per piglià u piu di cuddari in u corridor. In regula, sti pezzi padded ùn sò micca pisanti, ponu esse trasluziamente da una stanza in sala. Ci hè ancu prudutti nantu à e rodi - in particulari i cunfortu.

Comu sceglie un pouf di dorme?

Prima, a so apparizione cumu si devi currisponde à u restu di l'altru mobilià circundendu, in armunia in ghjustizia in l'ingiru di l'ambienti. Siconda, l'ottoman ùn deve esse troppu grande, altru què hè u puntu di acquistà dinò mobili?

Tercero, ùn deve esse pesante o ùn deve esse furnituatu cù roti per u muvimentu. Pouf cun un lettu ùn hè micca staziunale. A so mubilità hè unu di i principii impurtanti di a versatilità di stu disignu.

U quatru, u prugettu di u pouf di transformatori deve esse simplicità è affidate, perchè chì un zitellu è un sticcu assai canzatu puderanu preparà un locu per dorme.

Cumu hè l'otoman cu un lettu? Cù certu parlante, hè una bedda simpetta di notte, quellu di u quale hè una culpagnia. Ci hè parechje maniche di meccaniche per a apertura di u curbone è i ciumi, ùn vi dimande dettu in questu. Una volta, vulemu insistemu chì i mo movimi cume per fà un lettu, u megliu u disignu. Tuttu hè brillanti è semplice!