Anu a pilone cù e so mani

Una bella intricata di scatula pò ancu cunversione un pranzu simple in una piccula celebrazione. Ci sò parechje manere di fà anings for napkins. Per fà questu, pudete aduprà casi ogni materiau. Per esempiu, pudete fà un aneddu di pappu. Per manicurite chì sapìanu cumu trattà un crochet, hè una materia di a meza ora. Inoltre, hè l'aneddu di cuteddu puntata chì hè assai impressiunanti nantu à a table festiva è fà u cibo assai coperchio è famigliali. Ùn ne serebbe disperatu quellu chì ùn hà mai tenutu un ganciu in e vostre mani è ùn anu micca trattatu cù tessuti. Ancu da i più semplici materiali pudete fà una opira di l'arte.

Cumu fà un aneddu di napkin?

Avemu suggerimentu chì facenu cuttings di napkin cù e to mani da un pezzu di saccu o roghjunu. Tali aneddu sò adattati per vende una tola di casali o per un cena di gala.

Per travaglià avete bisognu di molti pezzi:

Cusì, fighjemu à a classa maestru passu à fà un pilu di napkin per saccu:

1. Tagliate chjapelli di anch'ella di burlap circa 1 cm. Tali filamenti seranu 7 piezi. Una tira hè cut wort, per a basa di l'annu.

2. Da raffi minifoli recullamos una fiore: aghjunghje solu a mezzo è formenu petali. Sewing thread in tone.

3. Per decoru, pudete aduprà una striscia di tela o una scatula di ribbon. Cù a cinta facemu a stessa. Solu li tavuli sò più curtici è più finamente. Per fà aghjurnà dui fiori, facemu un buttone in u centru in un tonu.

4. Cut off a piece of the width desired from the spool of paper towel. Fettemu attaccatu à una tira-basa di u saccheghju. Appena, cù un pistola appendix fixe a fioritura.

5. Per fà a tàvula più elegante, facemu un aneddu di napkin cù i nostri mani cù un disegnu differenti.

6. Tagliate e tene. Aduperamu li cola cù tela micca tela in modu chì u teatru ùn si sdrughjola è era più faciule per cose vandalizza.

7. À l'arme finiscenu e perle in l'ordine aleatoriu. Perli cusì, pruvate per riparà e so velli un pocu per ùn esse ghiacciate.

8. Dopu, cose à l'annu. Perchè u teatru hè fabbricatu cù una tela senza teia, è e tàchiei sò rinfurzati cù filamenti, l'anellu ùn perderà micca a so rigghizza. Eccu ciò chì succideva: