Cumu a blancallu a manu in casa?

Hè impussibile di imagine una cucina senza una bonita spata di ganci. Arcuni cumpagnie ancu cumprà parechji sianu à ogni copia per un propiu spicìficu (frettu a tassa / pratiche, fassi per piacè cali, etc.). Duvutu à l'usu attivu, u teatru accumbe dirty and yellow, tanti amas di ciumi sò interessate in cumu per blanzene a toalla in casa. Questa sottu sò i modi più viulenti, pruvati per anni.

Cumu pudè esse blanqueci capuglie bianchi in casa?

A manera più cumuna hè, sicuru, fervente. In ogni casu, ci sò ancu punti mpurtanti chì deve esse pigliatu:

Se fate tuttu ciò chì hè ghjusta, i toole grisse tornanu torna da un colore biancu brillanti. Ma se ùn avete micca u tempu di fogghi, fendu pruvà cù i metudi di i belli, per esempiu:

  1. Peròxenu di l'idrogenu . Prima, lavate a manu. Allighjate 5-6 litri di acqua à una temperatura di 70 gradi è aghjunghje à l'acqua fogera 2 tineddi di peròxulu è una culletta d'ammonia. Cù sta solu suluzione, fate e pagine per mezu di una ora.
  2. Sapori è manganese . Stu metudu permetterà micca solu per cunducta di lavurazione d'alta calidad, ma ancu per disinzià u tecido. Per fà questu, piglià u pavimentu di u sapone di lavandulare planed è 10 settei di permanganate di putassiu. Aghjunghje l'acqua à a mixture per scevule è diventà homogeneu. Pour tutti l'acqua di ebberu è stitche, è poi posanu a bugie. Dopu à 8-10 ore, rinfriscenu a tessili di cucina è rinsegna in acqua neia.

Sapendu u blanzenore di terrazziu è u pettine di cascheta in casa, vi guardate u vostru tempu è sempre avè qualchì parechje biancheria in cucina.