Cumu lavatu una mozzia?

Cum'è qualsiasi altru, a mochica si spieghjanu cù u tempu, è hà bisognu di pulitica. Ma hè pussibile di lavà a moquette è a manera di fà? Pruvemu a risposta à sti quistioni.

Cumu lavu una schola di schjattà?

Prima di lavà, hè cunsigliu chì studià a infurmazione di l'infurmazioni nantu à l'etichetta chì deve esse suluti in u motore. Per lavà a muntagna di u studiente da a manu, hè necessariu di disolverà un detergent bleu o gel in un tazzu d'acqua cale. In e tàvule in anticipu, hè necessariu d'appiicà un mezzu per a sô ripurtazione. Dopu la cattulà a schiaffiu, a calava in l'acqua è lasciate da circa 30 minuti. Allora, cù cura di u pruduttu, rinsegna cù l'acqua corrente. Per rinfurzà l'acqua, pudete piglià una spugna lavata lavata cù una spugna. Infine, a mochica pò esse secre è pusendu nantu à una superficia horizontale in un locu secu di pieno o per sguardi nantu à a strada.

Parechje micca i vindemi una picciotta in un lavapu, ma se decide di neve stu saccu di stu modu, poi hè prima hè chjuccatu di gomma spuma o di tela. Allora, a mochica ùn perde micca a so forma. Dopu à quessa, tutte e riconus removable deve esse distituitu da: saccheghji, straps, serrature, clips, etc. Posa a mochica in a bagu per lavà è mandi à a machina, stabilendu a temperatura à nimu più di 40 ° С. Per lavà hè necessariu d'utilizà un modellu dilicatu senza pressu è un pappatu di lavatu in i zitelli.

Cumu pulisce una mozza chì ùn pò micca lavatu?

Sì avete bisognu di purificà una mozza toruta , cusì, cum'è pratica mostra, ùn hè micca cunsigliatu per lavà micca per prevene di furia è di deformazione. Per lavà i picculi contaminanti, pudete aduprà un sbagliu di raspberry cun soluzione di detergente. In casu di contaminazione grave, hè bisognu à mancià a mozza in una solu solu di sabbia, dopu è doppu a frebentziunata cun un sbagliu, lavòla bè è secca.