Embriva u vitrificazione

Stu tipu di prucedimentu, cum'è a vitrificazione di l'embriori, hè unu di i metudi di criopreservazione (friddizza). Hè utilita quannu hè necessariu di posponà u protocolu IVF. Cù l'intruduzione di stu metudu, era pussibule migliurà significativamente a taxa di survival of both sex cells and embryos after the dissuasion procedure.

Quandu ci hè necessariu esceze i embriori?

Semu devi esse nutatu chì a criopreservazione pò esse realizatu in ogni stadiu di sviluppu (pronuccu, embryo crustificante, blastocist). Perchè u prucessu pò esse usatu à quasi ogni tempu, quandu ci hè una probabilità di a realizazione falluta di sbarcà in l'utru.

In quantu à i benefici immedi di a congelazione, frà elli si deve chjamatu:

  1. A più probabili di probbia di a gravidanza dopu l'IVF è a prevenzioni di morte di l'embrijuni viulibbili normali, chì li ponu pussibule usàrilu dopu a fertilizazione in vitru.
  2. Impedisce l'effetti di l'ipertimulazione in a presenza di una probabilità alta di u so sviluppu.
  3. Hè una solu suluzione à u prublema chì a sincronizazione di i cicli menstruali di u donatori è u rimpianu hè impussibile.

A criopreservazione di l'embriori da u metudu di viticultura hè mandatori quandu:

Cumu si fogliu influenza u embrige?

In u cursu di numerosi studi studiunanti, truvava chì a realizazione di sta prucedura ùn hà micca guasi micca effetti nant'à u sviluppu di l'embriione. Cusì, se ne necessariu, u biomateriale hè stata da a capsula cù nitrogenu lituu, esse da a temperatura di 20-22 gradi, dopu chì u kriòtrottuacu hè eliminatu è l'embrio hè colpi in un medium speciale. Dopu à valutà a cundizzioni di l'embriione, avè u prucessu di piantazione.