Cumu lavu a robba di i zitelli di tacchi vechji?

Spots per e cose di i zitelli - un fenomenu bastatu cumunu è espertu. U sviluppu attivu è a cunniscenza di u mondu hè accumpagnata da l'aspettu di tutti i culori nantu à a robba di u zitellu.

Aùn pare avemu scurdate di lavurisce e cose à l'alte, è e maniche sò manghjatu è in numeru. Allora sarà assai insulte chì ùn pudemu micca novele nantu à a nostra T-shirt preferida o passà un vestitu à u fratellu minore. Cumu pozzu lavà e cose di i zitelli di i vechji spots per restaurà a so vita?

Cumu lavu manciarii editi è gialli à i zitelli?

Ancu spazii assai antichi averanu per trattà cun mètudi semprici, pruvati da a spiegazione di parechje marta:

  1. Mix 2 tbsp. Cullera bleach senza chlorine 2 tbsp. spese di girasole o oliu d'oliva è ¾ cup of detergent. Ughjettiva u mistu risultatu in cinque litri di acqua calenta è impiegà e cose cù tàzzii in a notte. Aghjunghje, lavèremu in una machina o cù mani, usendu u detergentu solitu.
  2. Connect 2 cullen di teppa di perossu di l'idrogenu cù 2 cullettuli di detergente è 2 tbsp. spese di soda. U fruttu resultanti freni i tàzzi è abbandunate per 20 minuti. Prima di lavà in intensità trè pezzi bianchi è aghjunghjite un sciccarellu di pocu zuccatu à a màquina.

Cumu lavatu l'uggetti di i zitelli chì sò giustu gialli?

Se e cose sò vultendu u ghjornu da u tempu, mettite in una suluzione di zucca di limonu, perossu di l'idrogenu, soda aiutarà. Inoltre ùn sò i puzzelli di i zitelli, chì hè prova per esse bè à sguassà parechji spots è amarizza. Per esempiu, u polva bielorusa "M Children's" o bleach "Ushasty nanny".

Perchè i lavà e cose di i zitelli di una farru?

Cù u lavuratu di a "sorpresa di u zitellu" hè megliu ùn demoniu, perchè cume u principiu di caccià tàpi, più faciule serà retrocede. Dopu a sguassa di u fruttu seriu, l'acchianava immediatamente sottu à l'acqua corrente, sapiassi cù sapunni di a famiglia è impiegà in acqua calde.

Dopu un pocu tempu, pudete sparghje e cose à a manu di manu o cù e to mani. Se tu facite tuttu chistu senza ritornu, ùn avete micca bisognu di qualsiasi altri prudutti di purificazione.