L'ornamentu di Paisley

Un modellu ornamentale ornamentale, chiamata paisley, hè cunnisciutu da l'epica di l'India antica. Ma questu ùn hè micca u solu nome di questu. L'ornamenti paisley hè chjamatu «cucumber» (turcu è indianu), «a lacrimera di Allah», «Cipris persiana» è «stampa di palme d'India». In i paisii CIS, paisley hè chjamatu «cucumber» o cucumber. Fighjate u foglie è dicurata cù questu ornamentu, pudete infinitu, perchè l'impronta chjaramente boni à appartenenza à u psicodèlica.

Una Breve Histoire d'Ornament

Per state esattamente quandu, è quandu u patruni di paisley apparatu per a prima volta, hè impussibile, perchè l'India è a Persia anu u dirittu. Hè cunnisciutu chì più di 1.500 anni fà hà decoratu oggetti di a vita di i cumunità di i populi asiatichi è orientali. L'Europeani è l'Slaves eranu imbueddi di amuri cù sti modelli in u XIX seculu, quandu u settore di l'est era stabilitu. In prima, u patruni di paisucciu era sticatu cù i pitture di cachemire purtatu da i traduttori di l'India. Prestu in l'Auropa, a prima fabbrica era aperta, induve sò fabbricatu articoli di prezzu, chì l'appiccicate di paisley hè stata appiicata. E a cità chì a fabbricali vinni funnata fù chjamata Paisley, chì spiega u nomu europeu per l'ornamentu. Admiring the clothes, straccinatu da u pappellu stampatu, l'abitanti persone anu interessatu. A vera figura di paisley in vestiti diventò solu in l'apoli di a sultuore di i hippies, quell'è, in l'anni sittanta è settanta di u seculu passatu. Dopu à u novu, finu à l'annata in u 2000, ùn era micca stimatu. Un novu impetu era u viaghju di Girolamo Etro, u fundatore di a marca Etro , à l'India. Inspirati da l'ornamentu paisucciu usatu per fassi tatu, a costura di vestiti, u mobili è figurini, u dilettante hà liberatu a so propria coletta, induve sta regula autentica rignava. O paisley stampata hè utilizzatu in a fabricazione di vestiti, calzature, accessori.

Paisley in vestiti

Pene cù cunsiglii curnici o pepini ridimi addiventanu sò l'elementi basi di l'ornamentu, chì sò duppie in parechji variazioni. Disegnaturi è artisti utilizanu cusì, custruennu diversi interpretazioni di u patruni orientali. Questi esperimenti muderni poni esse vistutu in e cullezzione di u passatu, creatu da i disignatori Stella McCartney, Matthew Williamson, Emilio Pucci, è dinò marche JW Anderson è Paul & Joe. Paniamo "pusteri orientali" brillanti è restritti spuntamenti spargugliati sopra i vestiti di e donne, sarafani, faldidi, ghjiorri. Ci era un postu per elli nantu à l'accessori, è in i scarpi. Particularmenti mpurtante, sta stampa attese in l'imaghjini in u stilu di bohème boho. Un vestitu cù un mudellu paisucciu pò ancu esse ghjornu, se hè fatta da tela noble di sfumaturi silenziu, ma più spessu di questa ornamenta hè decorata cù robba ogni ghjurnata.

A unicità è a versatilità di l'ornamenti orientali si trova in u fattu chì hà assai variabilità. Dopu à questu, hè pussibule à sceglie l'opzione più adattata. Elementi di l'impronta pò esse qualunque dimensione, chjaru marcatu o pocu sfocato, multicolore o monocromu, cù assai curl o lacconic. Stampie complexe stampata in linii fini in parechji culori sò adattati per e cilesti, è i pussibuli di e forme magnifichi sò devenu attente à a robba decurata cù un pumu simpaticu di culori discretti. Idealmentu, questu ornamentu cù una storia ricca porta nantu à silk, chiffon, panbarchat, muslin è velu. I stylistichi ùn anu micca urganizatu cumminà paisley cù altre stampi complexi, perchè chì l'imaghjina ùn hè micca soprata sopravanta. Sè prestu à ricusalli u vestitariu cun l'eleganti novi cù stampare di cuccagna?