Bruce Willis per a sesta ora hè una "nutina dura"

A principiu di questu annu, u staru famosu di Hollywood, Bruce Willis, hà tornatu 60, ma chì ùn significa micca chì l'actor abandone a industria cinematográfica. Anzi u cuntrollu, u centru di film di a vintesa di seculu in u cinturione invitatu à star in a continuazione di u lighjendariu "Die Hard" in u rolu di John McClane, u codice indefinibbili, un pissore per a ghjustizia chì cumbattimentu battles terroristi è banditi.

Un pocu di a trama

Cumpusori di averanu esse felice d'amparà chì in a nova parte di u filmu di azione, l'auditu acquistò cun dui McClaines - Giovanni in adultezza (serà fattu di Willis) è in a so ghjuventù (u nomu di l'attore ùn hè micca statu divulgatu). Ùn serà micca superfluous noteu chì in a sesta parte di Die Hard, seremu trasportatu à l'annu distante 1979 è scopre chì avvenimenti inspiraru McClain à scrive à u serviziu polizia.

Se parlebbe in più di dettimu di a trama, a "nutole" di u Hollywood attorna in Tokyo per l'invitu di Nakatomi Corporation. Pare chì l'avvenimentu usualmente dedicatu à l'anniversariu di l'avvenimenti in Nakatomi Plaza, ma micca tuttu hè cusì simplice. McClain hà bisognu di risparmià 38 ostju, per elli, cum'è a solitu, i cose sò sbagliati di manera impurtante.

Inoltre, in sta film hè un locu micca solu l'ex-moglie di McCain, Holly, chì travaglia in u stessu Nakatomi, ma ancu i so figlioli.

Colleagues di a buttrega

In questa parte, è ancu in a prima, Ghjuvanni duverà solu. E, cum'è l'scrittura dici, u visoru ùn sia micca simpatizzava cù u caratteru principale di ciò chì in i film previ.

Leghje ancu

Hè assuntu ca l'associati di Bruce in u gruppu saranu vie cunniscenzi, ma tutti quelli chì anu adurati ancu da parechji spettaturi, attori. Allora, in u scrittore ci sò assai scritti cun Zeus Carver. Pensemu chì in a terza parti di l'azzioni, hè ghjucata da Samuel L. Jackson. Hè pussibule imagine una "nutina dura" senza un leale amicu?