L'oliu d'aries bleu d'armi per burns

In a medicina famigliali, ci sò parechje modi per trattà a pelle dopu à dannu termale. L'oliu d'arzu di brugane di u quema hè cunsideratu u più efficau, perchè s'hè diticatu dilicatu, analgésicu è forte proprietà di curati ferita.

L'applicazione di l'oliu d'aranciu di mare per questi da a pelle

U pruduttu in quistione cuntene a cantina massima di tocoferol (vitamina E), fosfolipidi è stearini. Questu causa a so capacità antibatterichi altive è a intensificazione di l'epitheli di tessuti, a riparazione di cumbattenti.

U trattamentu di caldi cù l'oliu d'aranciu mari hè realizatu com'è parte di un regimen di terapia cumplessu. Mètode di applicazione:

  1. Tratate cù cura di a zona malata cù un antisepticu, rinfriscate e ferite.
  2. Puderà a pelle à sequenza.
  3. Saturate una servitù d'una gasta fina cù l'oliu d'aranciu di mare, apertuate è applià à i cimi.
  4. Prima copre a cumpressione cun un pappagallo di cuttuni.
  5. Eliminà u napkin dopu à 3-4 ore.

Cù usu rigulari di u pruduttu, a pelle récite after about 10-14 days.

L'oliu d'aries di marini di bughjone cù quelli chì anu chjinatu

Di solitu, danni à l'epidermisa chjamati da u metu hè accumpagnatu da un forte sindromu di u dolore è i ferite profonda, cum'è quandu u fogghiu di l'acqua fassi nantu à a peddi, ùn solu micca a creda chì si trova, ma ancu a cundensazione di a fase di vapor.

U trattamentu effettuenti implica a purificazione prelimiunale di l'epidermisa, u so trattamentu cù una solu diluente di iode. Dopu quessa, a ferita è una spina in u circondu ghjunghje esse applicata una compressa di gasa (2-4 capasti), imbibbuzu cù l'oliu d'aranciu di mare. Hè cunsigliatu per stà u venditu da 4-5 ghjorni, cambiassi periode u tessulu è cunducendu trattamentu antisetticu di a pelle.

Oliu d'aries breeze di sidore

U metudu di trattamentu propostu facilita à aghjurnà a curativi di a dermis, è ancu per sughjillarà, per affaccià l'esfoliazione.

Se ci hè una cremazione di a pelle di a faccia, avete bisognu di applicà una piccula quantitatiu d'oliu à i spazi dannigghiati (2 volte per ghjornu), ùn pudere micca fricciate o coperta cù un napkin. U pruduttu deve esse da impregnature da quale stessu.

Cù lezzioni di l'altri parti di u corpu, pudete aduprà l'oliu di buckthese di mare 3-4 volte di ghjornu. In casu chjappu ùn sò micca troppu forte, pudete messellà a crema cosmética cun questu pruduttu è aduprà dopu à oghje di caccia o di bacinu di u mari. A notte, hè desideratu chjappà un cumpressu cun un oliu nìvuru, per 25-30 minuti, ùn rinite micca di i residue.