Romy Schneider è Alain Delon

L'amuri di l'amuri di u simbulu sessu francese Alain Delon llega. Qualcuni di i so rilazzioni sò di pocu significatu, nunda più ca ricchi memori. L'altri abbandunonu una marca in u core per a vita. Ma forsi, l'amore più grande, scantu, fidili è triste hà trà Alain Delon è Romy Schneider.

Love Story Alain Delon è Romy Schneider

A coppiu hà scontru in u 1958, u travagliu accuminzau a fighja di u ritrattu "Christina". L'artisti anu avutu toccu à l'amatori, ma u so primu amicu ùn hè micca sviluppatu bè. Pudete ancu dicerà chì anu inghjùlli à l'odiu. Alain hà cunsideratu cum'è u so cumpagnu una pomposa ricca e spoiled little girl, è hà fattu scuzzulu. Inoltre ùn hà micca cum'è una donna. Romy, invechjenu, ghjè una actriu ben cunnisciuta è amata in Francia, hà cridutu chì l'inevitatore hè troppu bellu in tuttu è ùn hè micca fitu in a so testa è causatu indignazione. Tuttavia, era quellu chì hà sceltu Delon per u filmatu cumuni, chì hè statu un campu di battagghia per dui. Nunda da i sceni si produzziunate senza disputa è accusatori mutu.

Allora, tocca à i so rollu, i ghjovani iniziali esprimianu l'amore per ognunu in u script. Ritruvitu un ghjovanu ufficiale è era un travagliu ordinariu. Gradually, passion passed into life real. Romy pudia vede in l'attore un forte spiritu è ​​amori di a vita. E duranti a filmi di a seconda parte di a film, ella hà cunfessa à l'amore .

L'scelta di una figliola, sicuru, hè statu micca appruvata da a mamma, una attore famosa. In ogni casu, a zitella hà segnu u chjamatu di u core, è andò per i so amanti per Parighji. I so sentimenti sò forti è chjosi di sperenza per una longa vita di famiglia felice. L'amore di Romy Schneider per Alain Delon hà avutu influenza forte in l'attore. Socchi risuscitatu in una famiglia bourgeoise, a ragazza infundida in u so sentimenti amatu di u tactu, a nubiltà è a bona crescenza. Delon principia per leghje più, hà vistu parechje persone prima di cumincià in discussioni cun elli à u so livellu.

Una curta vita cundotta a vita di Alain Delon è Romy Schneider

In u 1960, l'amici s'imbulevanu è si movedu in a casa, compru l'attore per i so primi tariffu. In ogni casu, l'idilliu di a famiglia ùn ùn durria longu, perchè l'attrice ùn hà micca vulutu dà a so carrera, chì solu si cuminciò à sviluppà in un paese straniero. A sparizioni freti, a vita in i cità diffirenti, mancanza di cumunicazione, i rumori di tracci di un amatori è disputationsi frequenti pianu un disgratu in a famiglia.

In u 1963, dopu à u ritornu da u filmatu in Hollywood, a ragazza truvò una nota di avvena è i rosi neri da u so amatori. L'attore scrissi chì dà a libertà, ma u so core stalla. E, anche u fattu chì l'amore di Romy Schneider è Alain Delon era forte, a carriera spirau u so avvene. Appena l'attrice scopri chì u so amatu hà fattu una offerta à una zitella chì deve un figliolu da ellu.

Seis anni dopu à a so separazione, l'attore hà invitatu à Romy in particulare per u filamentu di u "Pool". I fannini si fighjenu avanti à u paru riunificà, ma questu hè micca successu.

Leghje ancu

In tuttu a so vita, Alain Delon hà parechje maestri, è ancu una mullidita legittima, ma ùn hà amatu àutru nimu è reverente com'è u so Romi.