Vacanze in San Marino

A Republica di San Marino hè unu di i lugares più interessanti nantu à stu pianeta. Se ti piace l'antichità è i paesi storichi, stu pianu paese hè creatu in particulare per voi. U fattu assai chì quì sempre sò campatu sottu a Custituzione di 1600, parra di una attitudine rispettu à a storia. Hè megliu di cunnosce cun a cultura è cumprende a mentalità locale possu passà i vacanze in San Marino. Vi parlarà nantu à i manifestazioni più culuriti, grande è scatuli interessanti per i turisti.

Ghjorni di u Medievu

Tra tutti i ghjorni di San Marino, i ghjorni di u Medievu si sò apart. Quelli ghjorni a cità sana pareva esse trasfurmata è sirvida com'è una decorazione per staging diverse períomichi di a vita medievale.

Duranti l'ùrtima decenata, i ghjorni di u Medievu sò disposti cada annu, u lugliu. À questu tempu i trascorsi carnival passanu quì, è a cità sia s'assumiglia à un grandisimu teatru in l'aria aperta: in i tradiziunali custumi antichi i cavaleri è i portante marche; sottu a fanfare e drumbeat jugglers è acrobatte realizanu i trucchi perikandu; Questi actors aghjustate mostra è miniatures. I residenti di a cità ùn si sò stati à parte è piglianu una parti activa in l'azzione: ponu esse vistutu in costumi antichi, cumpete in ritagliu da ballestas, participanu à ghjoculi è cuncorsi.

Ùn andate à stà à puscia è di ristorazioni: questi oghji sò preparanu solu platti di cavalaria, e ricette di quale eranu truvati in libri antichi è altri fonti stòrichi. I platti sò sirvuti in bracciano. In u mercatu locale, tuttu hè trasfurmatu è diventatu anticu. Oghji pudete cumprà parechji utensili in u stilu di 14-17 sèculi è, se vulete, ottene una classa maestra nantu à articuli medievali. A maiò spessu, u festivale hè stallatu à a fine di u ghjugnu è dura dura di trè ghjorni.

Memorial Day of the Republic

U Memorial Day of the Republic hè unu di e festioni più impurtanti per i residenti lucali. Hè cilibatu nantu à a terza di settembre è cumincia cù a marche di i ballisti. Allora l'accionu hè trasferitu à u vechju anfiteatro, induve elle juru quantu hà maestru di l'arti di sparà da a ballesta. Hè u solitu in l'ambienti di una quantità numerosa di spettaturi, dui turisti è di e persone lucale. I prupietari privati ​​attentativi di vestiti assai nantu à tali vacanze, è i ballestri è u capu riggianu a ghjente vistenu a ropa medievale tradiziunale.

U ghjornu di l'inaugurazione di u capitanu riggende

L'inaugurazione di capitanu riggenti, chì duvi duie volte à l'annu, hè assai interessante è, in esencia, una cerimoni antica. Tuttu comu principia cuminciatu prima di a matina, quandu a cità hè annunziata è cun quelle di batta è u sonu di una banda di lugha. A questu tempu, vistutu di culori vistianu, restendu indiferente à i millaie d'ochji curiosu, longu a via Antonio-Orafo marchate suldati cù carburanti è fuselli in i so mani. Tutte l'arme sò una mostra di u XIX sèculu. Quandu a cumpagnia riceve u palazzu di Valloni, i novi capità-regenti surtinu da questi in vestiti di sita negra è capelli di velule. Dopu a ceremonia capi-regenti viaghjanu à a so uffiziu, è a cuncerta cunclusa cun un servitu festiu in a cattidali lucale.

Altre Turismo

In San Marino , sicuru, celebreghji micca solu ste vacances, ci sò assai più. In particulari, l'anniversariu di l'Assemblea di u populu di Arengo hè celebrata u 25 di marzu, u ghjornu di Liberazione di a Repubblica - u 5 di frivaru è u ghjornu di a fossa di u fascismu - u 28 di lugliu.

A attenzione particulare hè pagatu per e tradiziunale cattolica cattolica, per esempiu, cum'è Pasqua è Natale. Quelli ghjorni, l'alimentariu tradiziunali hè priparata in ogni famiglia, i canzoni sò sungati, a gente danza è diventa. Stu divertimentu sempre flussi à e carrughji di a cità: recite a puisia, organizanu esibizioni di teatru è fate tuttu ciò chì assicuratevi chì nè turisticu è lucali ùn sò abestu. Dopu passà a festa in San Marino, vi sarà maravigliatu!